Navn:)

Vi har to navn på de to andre, så vil ha d nå også, jeg har veldig lyst på Ludvik Martinius, (oldefaren min het det) men sambo er usikker :p jentenavn er vanskligere...

Eg ville og hatt Tiril vis det blei jente. Men vi får gutt:) Marie er og veldig fint :) og passa bra sammen :)
Ja, syns Tiril er kjempefint, så blir nok det vi går for :) (hvis OUL har rett og det faktisk er ei jente der inne) hehe. Kommer det ut en gutt blir det nok Trym :D også må vi finne et mellomnavn så passer til det ;)

Marie er mellomnavnet til mi bestemor som døde av kreft alt for tidlig. Og samboeren sin oldemor har også Marie så mellomnavn :) så derfor blir Marie mellomnavn på jenta vår:D

Vi er i evig diskusjon om navn. Vi får jente og syns det er mye vanskeligere å finne navn da enn med guttenavn. Men har to navn vi liker og tror nok vi lander på et av de :) men vi holder de nok for oss selv fram til fødsel

Jeg er mest glad i typisk norske navn, og kun et fornavn. Vi skal ha gutt, og her vurderes Even, Jonas og Markus :)

Vi er fremdeles enige om guttenavn, men tror ikke han er helt med på jentenavnet jeg vil ha... Han sier ja, men er ganske sikker på at det er foreløpig ja til vi vet kjønn, mest for å unngå diskusjonen haha:)

Vi er fremdeles enige om guttenavn, men tror ikke han er helt med på jentenavnet jeg vil ha... Han sier ja, men er ganske sikker på at det er foreløpig ja til vi vet kjønn, mest for å unngå diskusjonen haha:)

Plutselig manglet dere et guttenavn likevel ;D

Back
Topp