Navn:)

jcecilie

Gift med forumet
Har dere funnet navn på den lille i magen? :shy: Her vurderes Noah, Oliver, Sebastian, Alexsander og Nikolai/Nicolai ;) dukker vel opp enda flere :)

Nei, skal finne et navn som begynner på E (de to andre har navn på E), men vet jeg ikke klarer å bestemme meg før jeg møter han;)

Vil ha mellomnavnet Andre (samboer har det som mellomnavn) har hittills vurdert Nicklas Andre, Peder Andre, Jonas Andre.. Andre forslag til Andre tas i mot med stooor takk :D

Eg er veldig usikker. Alle mine favoritt guttenavn er brukt opp. Så vil eg ha ett som passer både liten gutt og voksen mann. Og bør kunne uttales på norsk og engelsk. Så her blir tips tatt i mot med stor takk :) mannen min er litt bestemt på Oskar. Men er føler ikkje det er heilt oss:p selv om det er fint. Eg heller litt over på Adrian. Men det er så mangen som heter det. Ønsker jo og ha ett litt sjeldent navn. Og helst unngå topp 10 dei siste åra :)

Ååå...navn er så vanskelig,spesielt nå som vi venter nummer 4!;)
Vi endrer mening hver annen dag,men vi skal jo ikke vite om det er en gutt eller jente denne gangen,så vi må nok vente en stund til før vi har navnet klart!;)
Vi bor i Danmark og våre tre gutter heter Oliver,Teodor og Laurits...navnene må kunne uttales på begge språk og høres like bra ut på både norsk og dansk...og DET er våres største utfordring! :/
Lykke til med navnejakten!:)

Vi får meeeest sannsynlig jente, og har snakket mye om navn som Signe, Synnøve, Eir, Ingebjørg og Constanse. Men det var i grunn før vi visste kjønn.. Da snakket vi også om guttenavn som Per, Vegard, Vetle, Torgeir.

Vet vel med meg selv at dersom vi bestemmer navn på forhånd så passer det garantert ikke :) Så vi må nok bare vente til vi ser lillemor :)

Vil ha mellomnavnet Andre (samboer har det som mellomnavn) har hittills vurdert Nicklas Andre, Peder Andre, Jonas Andre.. Andre forslag til Andre tas i mot med stooor takk :D

Vi skulle ha Trym Andre hvis det ble gutt :)
Nå har vi falt for Synnøve :)

Vi har guttenavn klart men hvis det blir jente er vi litt blanke.. :-/ spennende å se på oul på fredag :-) vurderer Nora eller Frida til jente :-)

Kjenner jeg meg selv rett så bør jeg ikke finne navn til ho før det nærmer seg fødsel :p med de to andre guttene mine har jeg hatt klare navn tidlig og endra mening rett før fødsel :p

Her blir det meeest sannsynlig jente :) så vi vurderer Tiril Marie, samboer har litt lyst på Runa Marie (Meeen jeg er ikke helt enig)^^

Endelig blei vi enige :) men mellom navnet blir emiil.. Men usikker på hva som er best skrive måte.. Emiil er rett i mitt hode men er det vanskelig og ta feil da? Vil ikkje ha emil som mellom navn så folk må jo sjønne at det er trykk på i.

Vi tenker og tenker, har kommet ned til ett par navn på lista. Vi var jo helt sikker på at det var en gutt inni magen, men så viste det seg at det mest sannsynlig er ei lita jente. Så da måtte vi omkalkulere og tenke litt nytt!

Back
Topp