Navn

Trodde jeg hadde jentenavn klare etter forrige gang da det ble gutt, men nå har jeg ingen navn igjen ;-)
 
Nei, verken første gang eller nå.
 
Trodde jeg hadde navn selv, men nå er jeg veldig usikker. Blir spennende å se hva vi lander på
 
Nei, vi trodde ikke vi skulle ha flere :p Har noen alternativ hvis det blir jente; guttenavn aner jeg ikke.
 
Nei, det var kjempevanskelig sist husker jeg. Vi satt hele familien i påsken på hytta og slang ut navn og ble aldri enige. Haha. Men ble et navn vi ble veldig fornøyd med tilslutt (ble helt enige 2 dager etter fødsel før vi dro fra sykehuset)
 
Vi tenker å kalle opp. Blir det en jente blir det etter min bestemor og blir det en gutt blir det etter faren hans. Så får vi se, kan hende det blir et helt annet navn. :p
 
Har veldig lyst på Sander om det blir gutt. Jente liker jeg veldig godt Sanna. Har uansett lyst at det skal klinge godt med storebror Sebastian. (Mens han lå i magen het han først Mikael, så Adrian og så Sebastian)
 
Har ikke klart guttenavn men har utruligt mange forslag til jentenavn. Her blir det oppkalling.
 
Har hatt noen favoritter i alle årene vi har prøvd, men tror vi må se barnet først :)
 
Har favoritter. Og ei liste, men det er for at jeg har tatt et neddukk i slektsboken til farfar ;)
 
Back
Topp