Sanndy Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 FebbisBebbis2021 ❄️ 11 Sep 2015 #21 Hørte et fint guttenavn idag som jeg aldri har hørt før Olander /Oleander Synes det var så søtt, mannen likte det også faktisk (veldig kresen mann )
Hørte et fint guttenavn idag som jeg aldri har hørt før Olander /Oleander Synes det var så søtt, mannen likte det også faktisk (veldig kresen mann )
blueberry girl Forelsket i forumet Himmelbarn 11 Sep 2015 #22 Har jentenavn men ikke gutt... Vanskelig med nr to for må liksom passe med førstemann sitt navn...
Chevron Gift med forumet Julibarna 2019 Juliknøttene 2022 11 Sep 2015 #23 Begge er klar! Skal liksom passe til tre andre, så er veldig greit at det er I boks
maispire93 Andre møte med forumet 11 Sep 2015 #24 Har navn klart om det blir jente da blir hun oppkalt etter min oldemor, og jeg har samme navnet som mellomnavn. Gutt har vi ingen anelse om enda.
Har navn klart om det blir jente da blir hun oppkalt etter min oldemor, og jeg har samme navnet som mellomnavn. Gutt har vi ingen anelse om enda.