Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!! Har navn nå tror vi, men må fortsatt tenke meg om når jeg skal si det. Vi har prøvd ut så mange ulike nå!Jeg synes det er så vanskelig..han må jo leve med det resten av livet- det er liksom ikke noe man endrer på. Løser er nesten ut skummelt å ta en avgjørelse, hvordan vet man at "ja, DET er navnet hans!" ?
Enig Jeg tenker også at navnet automatisk BLIR nydelig når man har valgt - fordi man forbinder det med barnet sitt. Dermed er det ikke så skummelt å kaste seg uti valget likevel.Hatt navn siden i sommer. Jeg tror aldri man blir 100% sikker, man finner aldri det perfekte navnet. Så for min del var det veldig deilig å bare ta en avgjørelse og bestemme meg for å ikke tvile på det. Det har jo hendt flere ganger etter at vi bestemte oss at jeg har hørt helt nydelige navn, men da har jeg bare sagt til meg selv at nå er det bestemt og sånn er det bare
Åh så søtt! tror han passer til det <3Tror vi nettopp bestemte oss for at gutten vår skal hete Mikkel <3
Å så koselig navnTror vi nettopp bestemte oss for at gutten vår skal hete Mikkel <3
Da var navnet godkjent av skatteetaten Måtte godkjennes manuelt siden 3 eller færre har dette navnet i Norge
Da var navnet godkjent av skatteetaten Måtte godkjennes manuelt siden 3 eller færre har dette navnet i Norge
Hva slags navn er det som bare tre stykker har?Er det sant?
Vi har også valgt et navn som 3 eller ingen heter... Må man gjøre noe spesielt, eller bare sende inn papirene som vanlig?
Vi måtte gjennom samme med storesøster, gikk heldigvis problemfrittDa var navnet godkjent av skatteetaten Måtte godkjennes manuelt siden 3 eller færre har dette navnet i Norge
Gjorde det elektronisk. Så kom attester i postenEr det sant?
Vi har også valgt et navn som 3 eller ingen heter... Må man gjøre noe spesielt, eller bare sende inn papirene som vanlig?
PmHva slags navn er det som bare tre stykker har?
Ble nysgjerrig