Navn

WP:]

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Marsboerne 2023
Flere som har navnløs baby? Vi sliter med å ta en avgjørelse..

Selv om vi har bestemt navn går han ofte under navnet lillegutt altså :P

Jeg synes det er så vanskelig..han må jo leve med det resten av livet- det er liksom ikke noe man endrer på. Løser er nesten ut skummelt å ta en avgjørelse, hvordan vet man at "ja, DET er navnet hans!" ?

Jeg synes det er så vanskelig..han må jo leve med det resten av livet- det er liksom ikke noe man endrer på. Løser er nesten ut skummelt å ta en avgjørelse, hvordan vet man at "ja, DET er navnet hans!" ?
Enig!! Har navn nå tror vi, men må fortsatt tenke meg om når jeg skal si det. :p Vi har prøvd ut så mange ulike nå! :p

Hatt navn siden i sommer. Jeg tror aldri man blir 100% sikker, man finner aldri det perfekte navnet. Så for min del var det veldig deilig å bare ta en avgjørelse og bestemme meg for å ikke tvile på det. Det har jo hendt flere ganger etter at vi bestemte oss at jeg har hørt helt nydelige navn, men da har jeg bare sagt til meg selv at nå er det bestemt og sånn er det bare ;)

Hatt navn siden i sommer. Jeg tror aldri man blir 100% sikker, man finner aldri det perfekte navnet. Så for min del var det veldig deilig å bare ta en avgjørelse og bestemme meg for å ikke tvile på det. Det har jo hendt flere ganger etter at vi bestemte oss at jeg har hørt helt nydelige navn, men da har jeg bare sagt til meg selv at nå er det bestemt og sånn er det bare ;)
Enig:-) Jeg tenker også at navnet automatisk BLIR nydelig når man har valgt - fordi man forbinder det med barnet sitt. Dermed er det ikke så skummelt å kaste seg uti valget likevel.

Med storebror hadde vi navnet klart før fødsel, men lillebror heter fortsatt "babyen", en uke etter fødsel. Sliter med å finne det "riktige" navnet..

Da var navnet godkjent av skatteetaten :D Måtte godkjennes manuelt siden 3 eller færre har dette navnet i Norge :)

Da var navnet godkjent av skatteetaten :D Måtte godkjennes manuelt siden 3 eller færre har dette navnet i Norge :)

Er det sant?
Vi har også valgt et navn som 3 eller ingen heter... Må man gjøre noe spesielt, eller bare sende inn papirene som vanlig?

Back
Topp