Navn?

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Har dere bestemt navn enda? Vil dere dele navn med oss? :) syns det er grusomt vanskelig denne gangen.. Guttenavn er vanskelig syns jeg da.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har egentlig bestemt meg. Kjøpt smokk med navnet på osv...
Men barnefar (som er totalt uinteressert i hele ungen) hater navnet. Så jeg blir jo litt i tvil :/ er ikke noe annet navn jeg vil kalle henne, så det er litt vanskelig dette..

Sent from my iPhone

Men barnefar (som er totalt uinteressert i hele ungen) hater navnet. Så jeg blir jo litt i tvil :/ er ikke noe annet navn jeg vil kalle henne, så det er litt vanskelig dette..

Sent from my iPhone

Syns navnet du har valgt er veldig fint jeg.. :) han har noen mnd å venne seg til det på.. Kanskje han liker det til slutt.. :)

Syns navnet du har valgt er veldig fint jeg.. :) han har noen mnd å venne seg til det på.. Kanskje han liker det til slutt.. :)

Jeg synes også det! Pluss at det betyr så vanvittig mye for meg. :)
Men ja.. vi får se!

Sent from my iPhone

Det står mellom Martin og Christian her.. :)

Vi har ei liste med navn, men vi klarer ikke å bestemme oss... :p vi får se når han bestemmer seg for å komme :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi vet ikke kjønnet, men har noen favoritter. Blir det gutt skal han hete Eskil, Erlend eller Aksel :) Jentenavnet er usikkert enda, så vi får se i august ;)

Navn er utrolig vanskelig. Guttenavn virker "umulig". Vi klarer sikkert ikke bestemme oss før etter fødselen.

Even var vårt guttenavn.
Men det er jo jente, så Even blir litt dumt. ;)
Navnet blir Lale(h) Alida tror vi :)

Her har vi ikke engang kommet til en topp 5 liste.. Synes guttenavn er grufult vanskelig.. Og mange av favorittnavnene mine er allerede i bruk i familien. Dumt å være minstemann altså..;)

Vi hadde jo et navn som vi begge likte, men var så dum å si det til min søster- og hun hater det!!! :( har prøvd flere ganger å hinte frempå men hun er like sta. Bestemte oss da at nei det kunne vi ikke ta, hu ødela det litt.. Men nå kommer vi stadig tilbake til deg navnet, og det kjennes ut som ei simone. Så vi får se:)

Her kommer det ei Frøya :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi hadde jo et navn som vi begge likte, men var så dum å si det til min søster- og hun hater det!!! :( har prøvd flere ganger å hinte frempå men hun er like sta. Bestemte oss da at nei det kunne vi ikke ta, hu ødela det litt.. Men nå kommer vi stadig tilbake til deg navnet, og det kjennes ut som ei simone. Så vi får se:)

Ja vi har ikke tenkt til å si navn før etter fødselen nettopp fordi vi ikke vil ha ubetenksomme kommentarer.. For tror folk tenker seg mer om hva de ser om man sier at det faktisk er navnet enn om man 'bare' vurderer det.. Også gjør det jo at vi ikke kan ombestemme oss på bakgrunn av kommentarer.. Synes du skal gå for navnet dere liker jeg altså.. Familien kommer til å venne seg til det.. Her er det uansett navnevalg relativt garantert at besteforeldre vil reagere siden vi nok ikke går for et av de tradisjonelle.

Sent from my iPhone

Han har valgt å ikke ville være deltakende, og da er selvsagt barnets navn en av de mange tinga han ikke har innflytelse over. Ikke noe å lure på en gang, spør du meg:)

Her fikk vi noen skeptiske kommentarer på navnet vi har valgt også. Vi valgte å overse det, og nå synes de navnet er sååå fint :) Noen ganger trenger man bare litt tid på å bli vant med navnet. Synes allikevel at det ikke passer seg å kommentere på andres navnvalg :)

Back
Topp