Navn

Litamor

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Har dere begynt å tenke på navn? Noen har hatt ett navn i tankene i flere år kanskje? Eller skal hete opp igjen etter noen?

Jeg har bestemt meg for tre navn som jeg liker veldig godt, et guttenavn og to jentenavn. Det er oppkalling etter morfar, farmor på min side og oldemor på sambo sin side (samme navn) og oldemor på min side.

Vi har navn til begge kjønn klare allerede :D Får se om h*n passer navnet når h*n kommer <3

Blir det en gutt kommer vi til å slite no veldig tror jeg....
Jenta vår på 4 er oppkalt etter besteforeldrene våre på begge sider...

Er ikke helt kompis med gutte navnene på begge sider.. Men trenger jo ikke kalle opp Nr 2 da :)

Null ide!! :p

Har en liste. Hemmelig frem til vi vey kjønn ;) evt fødsel. Skal kanskje holde kjønnet hemmelig denne gangen

Jentenavn er klart, verre med guttenavn :p

Jeg presenterte en liten liste med tre fornavn og tre mellomnavn til jente. De var ikke populære! Ha ha! Så jeg må nok finne på noen flere. :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har på en måte bestemt meg for navn. Har snakket med min kjære om de tidligere. Men vet ikke hva han syns om de nå. Ronja eller Jonathan <3

Vi er hvertfall enig om det ene navnet som er felles fra min farmor og hans oldemor. Så blir det jente så er det rimelig bestemt.

Har ikkje snøring denne gangen. 1 gang var namnet klart før spiren :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har "kranglet" om navn i flere år :P Blir liksom ikke enige! Jeg liker gamle litt uvanlige navn, han vil ha vanlige, kjedelige A4 navn :P

-Taster fra appen-

Jeg syns Tuva er veldig fint... Så det blir nok det hvis det er jente:)
Guttenavn er det værre med...

Vi planla også navn lenge før vi ble gravid ;) hørte et navn veldig godt da jeg var liten og så har jeg alltid hat lyst til å oppkalle ei jente etter meg og det passet fint inn i navnetradisjonen fra hans side :) men med en gang jeg ble gravid begynte vi å tenke på guttenavn i tilfelle, så vi har et klart nå til neste gang ;)

Back
Topp