Navn

Mollå

Gift med forumet
Har dere tenkt på navn?

Jeg snuser litt på Amelia. Det er veldig fint, men er det for amerikansk? :)

Amelia er veldig fint. :) Jeg tenker på det som mer britisk. :P Men det funker på norsk og.

Navn er så vanskelig!! Finnes mange fine navn, men synes ikke det er noe kjekt å ha noe som alle har (selv om noen av favorittnavnene er poppis).

Blir det gutt, vet vi hva han skal hete :)

Ja, det er veldig fint! Det vokser litt på meg. Men minner meg litt om privat praksis :p Hehe.

Jeg har faktisk drømt at jeg hadde ei datter ved navn Amelia :p men vet at det blir ikke godkjent av sambo :p mest sannsynlig :p å jeg har stort ønske om jente (blir jo glad for gutt og) men jeg har en gutt fra før å det har han og. Så hadde vært veldig koslig med jente :) så blir vell gutt igjen her i hus å da har jeg allerede tapt navn kampen :p

Vi har bestemt oss for Sara. Mulig det blir Sara Marie. Sambo som fikk bestemme denne gangen, siden jeg bestemte sist gang. Har ikke funnet noe guttenavn enda.

Guttenavn har vi klart fra sist, Henrik.
Blir det jente blir det Vilde eller Sunniva. Jeg liker Lisa også, men samboer er ganske fast bestemt på Vilde.

Aria Emilie har jeg falt litt for. Samboer er med på Emilie, har ikke turt å nevne Aria. Tenker å ta det på et litt taktisk lurt tidspunkt senere i graviditeten, hvis det blir jente :p

Aria Emilie har jeg falt litt for. Samboer er med på Emilie, har ikke turt å nevne Aria. Tenker å ta det på et litt taktisk lurt tidspunkt senere i graviditeten, hvis det blir jente :p
Haha:-P lurt og nevne det flere ganger så de vender seg til navnet;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her har egentlig navnediskusjonen gått lenge før jeg var gravid. Jeg er fast bestemt på dobbelnavn, storebror har to navn (bruker begge, men ikke alltid), jeg har to navn og alle i slekta mi har to navn, så for meg er det helt utenkelig å gi min baby bare ett navn. Samboer er imidlertid av den oppfatning at det er bare tull å ha flere navn hvis det ikke er bindestrek og begge navn alltid brukes, og han ser heller ikke noe poeng i at navnet på en lillesøster eller lillebror skal passe sammen med navnet på storebror...... :-p Hehe..... Blir spennende å se hvem som vinner, men jeg har ingen planer om å gi meg i alle fall......... ;-)

Jeg har et favoritt navn på jente, men ble nedstemt ved nr 1. Så kanskje jeg kan få det igjennom denne gangen hvis det blir jente. Ellers er vi ikke enig på navn i det heltatt :-) vi har jo mange mnd igjen å bestemme oss på :-)

Sent from my HTC Desire X using BV Forum mobile app

Hmm .. Lotte , Leah, Lieben, Erle, Linnea, Emmy , Mie, Maiken, Ida,

Mads/Mats , Eskil ,

Vanskelig med guttenavn

Er ikke fan av dobbeltnavn.

Amelia har jeg faktisk vurdert selv :)

Jentenavn: Emma, Milla, Lotta, Siri, Oline, Olava, Laura, Pia?

Guttenavn: Filip, Mats, Joel, Tor, Olav?

Mannen er ganske vanskelig med navn da.. får se hva han går med på ;)

Her er guttenavnet mer eller mindre klart, men jentenavnet tror jeg vi skal bruke tid på å bli enige om... ;)

Back
Topp