Navn :)

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Hei og hå :)

Er navn noe dere har begynt å tenke på? :) Tenkte vi kunne skrive inn navn vi syns er fine så kan vi inspirere hverandre!

(har ikke sett en slik tråd, men om den finnes så kan vi selfølgelig bruke den istedenfor) :)

Fyr løs!

Vi har ikke tenkt så mye på navn.. Blir kanskje å tenke mer på det når vi vet om det er gutt eller jente som gjemmer seg i magen ;)

Har en gutte og en jentetråd - men vet ikke hvor de er blitt av :)

Det kommer til å komme slike tråder med jevne mellomrom, bare gøy det synes jeg:)

Guttenavn jeg synes er fine:
Ludvig
Even
Edvard
Hogne

Jentenavn jeg liker:
Astrid
Eline
Solveig
Veslemøy

I tillegg har vi jo navna på barna vi allerede har, men de er jo ikke aktuelle igjen. Ett av gutte- og jentenavna stør høyere i kurs hos meg enn de andre. Jentenavnet tror jeg mannen er enig i, guttenavnet vet jeg ikke. Tror dette er ei jente, så tror egentlig vi har navnet klart...

Hvis vi får jente skal hun hete Linnea, jeg og samboeren min hadde tenkt på dette navnet uten at vi har snakket om det, så da er det ment 2 be :D guttenavn er litt vanskeligere syns jeg :-/

Vi har tenkt på Selma, Kristine, Sakarias og Maximilliam:)

Hos oss har vi bestemt at hvis det blir gutt er det Emil å hvis det er jente så er det enten Amalie eller Ida Marie:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Saga och Tindra är de vakreste jentenamnen jag kan tänka mig:-)
Guttenamn är svårare...Vill gärna ha inspiration så fortsätt att skriva här:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Noen av mine favoritter:

Emiil
Kasper
Philip
Sander
Jonathan
Sebastian
Leo
Edwin
Martin
Mathias
Fredrik
Felix

Sambo liker Gabriell, men den må jeg smake leeenge på.

Emma
Sofie
Lykke ♡ (må prøve overtale mannen)
Martine
Isa
Hannah
Mille
Mie
Juliane
Tuva
Louise

Oppdateres underveis

Noen av mine favoritter:

Emiil
Kasper
Philip
Sander
Jonathan
Sebastian
Leo
Edwin
Martin
Mathias
Fredrik
Felix

Sambo liker Gabriell, men den må jeg smake leeenge på.

Emma
Sofie
Lykke ♡ (må prøve overtale mannen)
Martine
Isa
Hannah
Mille
Mie
Juliane
Tuva
Louise

Oppdateres underveis
Har prøvd å overtale min mann til å bruke Lykke jeg også, meeeen det er visst uaktuelt :(

Sebastian heter min sønn.. Blir det gutt nå vil jeg gjerne ha oscar. Blir det jente så tenker jeg nicoline eller cassandra :)

Jeg liker veldig godt Jacob, men det liker ikke mannen :-(

Her blir det Nanna om det blir jente,bestemt for lenge siden.Gutt er litt verre,men liker gamle norske navn, Edvin,Saamund, Neri, Olav, Jon, så vi får se etter fødselen:)

Vi hadde navn på begge kjønn klare før vi starta prøvinga! Vi hadde bare ett alternativ til jente og to til gutt men ble fort enige ^^

jentenavn på lista foreløbig er, Selma, Mathea, Elida, Alma..
Guttenavn: Oscar, Linus, Kasper, Kaspian, Herman.. Eller dette er min liste da, eneste av disse navna her sambo foreløbig har gitt tommel opp for er Mathea.. :p

Back
Topp