Navn?

STIERIE

Flørter med forumet
Ja.. har dere tenkt?

Her er jo spira så høyt ønska, å vi har jo prøvd en stund likt som med storebror..
Så her er navn (både gutte og jentenavn) vedtatt og bestemt! :)

Her er navn vedtatt og bestemt... :) hehe
Blir oppkalling fra besteforeldre på den ene eller andre siden.
Karl eller Marie :)

Her er navn til begge kjønn klart ja :) det har det allerede vært i noen år. Har hørt om noen som ikke synes navnet de har valgt passer til den personen som kommer ut, men kan ikke se for meg at det kommer til å skje :p

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Har noen tanker, men det er ikke tatt opp i familierådet enda :-)

Vi har noen tanker om det, og har snakka litt om det, men babyen får nok neppe noe helt bestemt navn før h*n blir født :)

Har sett litt på navn, men ikke så mye... Vi kommer nok til å se mer på det senere :)

Navn til både gutt og jente klart, ja:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har snakket en del om det, og har et par navn vi liker godt begge to, men vi sliter litt med å finne et som matcher den kommende storesøster perfekt. Mulig jeg spør om hjelp etterhvert ;)

Med storesøster så var vi enige fra vi ble gravide dersom det ble ei jente, men om det ble gutt så hadde vi slitt med å finne navn. Mannen var nemlig klar på at det var i jente i magen, så guttenavn gadd han ikke diskutere. Og det ble jo jente, så vi slapp det problemet den gangen. Men nå som favorittnavnet vårt er brukt opp, så er jeg spent på hvordan det blir med navnevalg denne gangen. Vi har snakket om navn innimellom før vi fikk to streker, men ikke kommet fram til noe. Vi har litt ulik smak, først og fremst på guttenavn.

jeg har en del navn, han er enda litt i sjokktilstanden, og litt vanskli å ha slike koseprater over tlf med dårlig dekning når han er på jobb.
jeg liker vell mer utradisjonelle og sjeldene navn, hadde ett par stk da jenta ble født, men hun passa ikke til noe, navnet bare datt inn i hue på meg en dag=)
så tror vi venter til vi h¤n er født og finner navn da=)

Her er guttenavn klart, Vaggelis etter pappaen til sambo. Jentenavn er ikke klart enda. Sambo liker navnet sofia, men jeg liker Athina <3

Her er det bestemt ;) hvis ikke vi plutselig skulle ombestemme oss, men tror ikke det siden vi har diskutert det lenge og mye og er nokså enig :) veldig planlagt spire og da er det meste bestemt ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke klart å bestemme oss ennå, men har tenkt på Leah eller Willow om det blir en jente, og Cody om det blir gutt <3 Mine barn har spesielle navn, og da må jo selvfølgelig babisen få det også ;)

Har ingen anelse.... :-O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette er en "attpåklatt" som var langt i fra planlagt. så vi har ikke pratet så mye om svangerskapet egentlig. vi må bytte bil da. thah...

missforstå meg rett. dette barnet blir høyt elsket og hjertlig velkommen inni vår familie. vi bare trenger litt tid på å venne på oss tanken på tre stk barn i hus. Så vi stresser ikke så mye med noe enda.

Men jeg er veldig for dobbeltnavn, også vil jeg ikke si noe om hvem jeg er enda, for jeg har en misstanke om at ei av disse snuppene her inne kjenner meg i virkeligheten. så jeg kan ikke si navn på de barna jeg alt har for det avslørerer veldig mye. :P

Har ingen anelse! Men kommer nok ikke til å begynne å tenke på navn før jeg er godt over 12 uker på vei :) er såpass tidlig enda!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har begynt så smått å tenke litt. Tror jeg har jentenavnet klart, men guttenavn er så vanskelig... Men tror jeg setter det litt i bero til etter oul:)

Står mellom to jentenavn og guttenavnet er klart! Håper bare jeg får mulighet til å bruke et av dem i juni <3

Back
Topp