Navn.

Oooh jeg har en hel liste:P Både på guttenavn å jentenavn!:) Eller er d bare én?

Ikke lov å stjele??! :P Neida...

Jentenavn: Ea
Eira
Mathea
Sølva (etter tippoldemor)
Erle

Guttenavn: Lias
Levi
Angel

Stjele ;)

Hehe! Har ikke tenkt så mye på det selv, men liker Olav, Kaspara, Per, Mynthe sånn i forbifarten :)

Mannen foreslo Nora Emilie i går og det synes jeg er veldig fint :-) går på pergo og da er sjansen litt større for tvillinger så ble enig i går om at blir det to jenter blir det Anniken og Aurora :-P

Gutter er vi uenige om. Jeg liker Storm, Leander, Martheo, Sander.

Men vi vurderer Liam Alexander, som kompensasjon for at jeg egentlig vil ha Mio Alexander :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fine jentenavn: Live, Alma, Nora, Andrine, Julianne, Thale, Synne.. meg og min kjære er veldig enige på Live så får vi se hva som skjer ;)
Fine guttenavn: Audun, Jonas, Even, Aron, Aksel, Isac :)

Mannen foreslo Nora Emilie i går og det synes jeg er veldig fint :-) går på pergo og da er sjansen litt større for tvillinger så ble enig i går om at blir det to jenter blir det Anniken og Aurora :-P

Gutter er vi uenige om. Jeg liker Storm, Leander, Martheo, Sander.

Men vi vurderer Liam Alexander, som kompensasjon for at jeg egentlig vil ha Mio Alexander :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Anniken er kjempe fint (heter det selv) Hadde valgt Aurora eller Sanna om jeg fikk jente. Jeg venter en gutt, og jeg og samboer har blitt enige om at han skal hete Noah :)

prins 17. februar 2014 ♥♡

Vi har Jesper og Mikkel fra før av ❤️❤️ Hadde så klart vært stas med jente om vi er så heldige å få et barn til :)
Jeg bare elsker navnet Jenny :) Mie - Klara - Sophia .
Gutt så liker jeg Johan godt men vil gjerne ha det skrevet Yohan som i filmen.

Men vi burde vel egentlig finne et navn på enten I eller N
For sånn det er nå så har vi JKLM de er jo etterhverandre i alfabetet. Dette er helt tilfeldig altså,merket det bare helt plutselig en dag her når vi leste opp alfabetet for eldstemann.
Så da kanskje;Iris-Nora. Noah-Isac- Dette kom veldig spontant nå da. Så om man skal følge alfabetet må det nok graves noe dypere :)

31.10.2008 ❤ 10.07.2010 ❤

Prøvd på nr 3 siden 2010, 2SA OG 1MA første halvår av 2012.

Håper på et 2014 mirakel ❤❤

Gutt: Casper
Jente: Elvira eller Helle

*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*

GUTT
-Tov
-Mat(h)eo
-Leon
-T(h)eo
-Birk
-Trane
-Noa(h)
-Edin
-Mio
-Leander
-Chrisander
-Liam
-Neo
-Emrik
-Theis
-Olve
-Nataniel/Nathaniel
-Malik
-Silas

JENTE
-Enea
-Malea
-Siril
-Una
-Olea

( venter en liten gutt, derfor så lite forslag på jente navn her:P)

Vi begge liker flere norønne navn

Han vil ha Frøya (skrevet Freya) eller Heimdall (som også går under navnet Rig)
Jeg vil gjerne ha Rime til jente og Ravn, Birk eller Vale (uttales Vali) til gutt. Vali (forkortelse av Valerio) er dessuten et vanlig navn i Italia der min bedre halvdel kommer fra så det kan brukes på begge språk.

Guh, nå hørtes jeg litt vel spesiell ut her hahaha. Men jeg liker navn som har en mening. :)

Vi begge liker flere norønne navn

Han vil ha Frøya (skrevet Freya) eller Heimdall (som også går under navnet Rig)
Jeg vil gjerne ha Rime til jente og Ravn, Birk eller Vale (uttales Vali) til gutt. Vali (forkortelse av Valerio) er dessuten et vanlig navn i Italia der min bedre halvdel kommer fra så det kan brukes på begge språk.

Guh, nå hørtes jeg litt vel spesiell ut her hahaha. Men jeg liker navn som har en mening. :)

Rar?! Langt ifra.. Mine nevøer heter Birk og Loke :)

Be the change you want to see in the world

Back
Topp