Navn

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Ikke at jeg har begyndt å planlegge hva barnet skal hete, men hvilke favorittnavn har dere til jente/gutt?? Alltid gøy å se hva andre liker :)

Jeg prøvde å lage en slik tråd for inspirasjon. Men ingen skrev noen navn. Hehe. Vi tror vi har valgt Hasse om det blir gutt. Da kusinen til sambo "stjal" heine fra oss. Hehe. Blir det jente aner jeg ikke. Men liker Oda godt.

Har et fantastisk jentenavn (syns jeg), men tør ikke si det i frykt for at alle andre skal oppdage det og populariteten skyte i været :p

når det gjelder guttenavn har vi snakket om Brage leeenge, frem til vi så at det var i ferd med å bli "popnavn". Sånn generelt liker jeg best nordiske navn.

Min første jente skulle hete Ida Emilie i mange år. Tror jeg lagde det navnet som ti åring. Men pga at populæriteten til navnet Emilie er blitt så stort har jeg lagt det fra meg. Min første jente heter Synne. Veldig fornøyd med det nå!

Sønnen min heter Marius og nummer to blir Espen eller Vilde. Liker best "vanlige" navn.

Jeg har to gutter som heter Even Andreas og Marius Leander :) Hvis det blir gutt denne gangen også, kommer vi til å slite max, da vi har vært gjennom de fleste navn :P Blir det jente så skal vi vel klare å finne noe, men synes det er veldig vanskelig. Eneste vi vet vi skal ha er et kort fornavn, selv om begge har to navn, bruker vi ofte bare det første.

:) jeg sliter skikkelig på guttenavn fronten har ingen favoritter, det finnes alltid noen jeg assosierer med det navnet jeg evt liker, og da liker jeg det ikke lenger.. :) men jentenavn jeg liker er ; Eveline, fredrikke og Caroline

Jeg liker Wilma og Linus:-)

Er såå mange fine navn. vi liker Isack hvis gutt, men jentenavn liker vi Isabella eller Matilda

Vi har låst oss på S tidligere siden alle 3 heter noe på s. Så da har vi guttenavnet klart, det er etter olderfar til sambo. Men jentenavn har vi så mange fine. Blir vanskelig!

Har ei Caroline Emilie og ei Camilla Kristine fra før:) så der er 4 jente navn brukt opp:) synes leander er fint:) jentenavn vet jeg ikke, men får vel finne tak i sånn navne bok;)

Jeg har klart fra forrige svangerskapet:-):-) jente blir Tomine Adriana eller noe med Tomine og gutt Patrick Andreas tror jeg:-):-):-) Har dattera som heter ingrid andrea :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har skrevet ned noen gutte navn som jeg synes er pene, men vi er jo to om den saken hva barnet skal hete :)

Listen har blitt slik: Oskar, Tristan, Varg, Gabriel, Didrik, Torben, Adrian, Bendik, Jakob, Oliver, Patrick, Trym, Jonathan :)

Back
Topp