Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har navnedebatten startet?
Jeg har ikke nevnt noe for mannen, for han ble så lei forrige sv.skap. Jeg tror jeg var litt mer enn snittet opphengt i navn
Har endel navn på blokka, nesten bare jentenavn, syns guttenavn er så vanskelig
"Angret" lenge på navnet til jenta mi.... Hadde egentlig bestemt meg for et navn,men i siste liten ombestemte vi oss og tok et annet som var høyt oppe på lista. Men etterhvert som hun fikk personlighet syns jeg ikke navnet passet.
Nå er hun blitt 3.5år og navnet passer helt perfekt heldigvis
Vi har allerede snakket om navn, faktisk! Har jentenavnet helt klart, det er et navn storebror også liker,
men guttenavn er vi veldig delt på. Men men, har jo forholdsvis god tid til å finne fine navn, så stresse
gjør jeg ikke
Tenk om det er to gutter inni her... Da får jeg virkelig et problem med å velge
Vi har snakket litt om det, og faktisk funnet ett jentenavn vi begge liker. Men vi venter nok en stund med å diskutere det på ordentlig. Jeg syns navn må modnes litt, så jeg liker å småpusle med det i god tid. Men vi skal jo ikke vite kjønn før fødselen, så vi må jo finne både gutte -og jentenavn denne gangen også
Vi vet jentenavn, det blir Ingrid etter bestemoren til mannen min. Guttenavn er vi ikke helt enig om enda, men det blir nok Anders eller Jonas. Vi liker begge helt vanlige norske navn ikke for å tråkke noen på tærne, men jeg skjønner ikke hvorfor enkelte på død og liv skal ha super sjeldne navn som ungene må stave eller forklare resten av livet
Først og fremst må vi komme oss forbi 12 uker, å så må vi finne ut kjønn.. Så kan vi begynne å diskutere navn .. Vi sleit veldig med å finne navn sist, blir nok ikke enklere denne gangen... Kommer ikke til å offentligjøre noe navn før ungen er født uansett, vil jo se om ungen passer til navnet sitt. Sånn gjorde vi med frøkna også, venta faktisk til hun var nesten 2 uker gammel før vi turte å si sikkert at nå hadde vi funnet riktig navn. Navnet passer henne perfekt, heldigvis .
Skriver fra iPad - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014
Her har mannen et jentenavn han alltid har snakket om og som jeg også har blitt glad i. Så om det passer blir det nok det. Guttenavn er mye vanskeligere syns vi også.
Har snakket litt ja, og jeg har funnet mange jeg liker, men kommer nok til å bli vanskelig å bli enige kommer nok til å vente til vi får vite kjønn før vi starter den samtalen