Navn?

Har dere begynt å tenke på navn? Satt meg ned i dag for å kike på navn, men jøsses! Skjønner jeg får problemer om vi venter en gutt...

Linea, Martine eller Martine Linea på jente, og Liam hvis det blir gutt :) (Jentenavnene er etter våre egne navn, og Liam syns vi bare er fint :) )

Jentenavn er klart, da blir det Isabella. Guttenavn er vanskeligere. Samboeren vil helst ha et norrønt navn.

Sent from my GT-I9305

Navn er vanskelig! Har en liste med navn, men har liksom ikke noe favorittnavn ennå.. :-/

Vi hadde Theo som gutte navn når vi ventet dattera vår, og Maja og Synne som jente navn.
Theo er jeg blitt litt lei, så tror ikke jeg vil ha det lenger, og jente navnene passet ikke snuppa vår, så måtte finne noe annet etter hun ble født.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Hvis det blir gutt skal han hete Ken Tony :) jente Sophia Josefine

Åhh, jeg syns det er kjempevanskelig med navn! Spesielt guttenavnene.. Og jeg som er overbevist om gutt;-)

Blir det gutt står det mellom Leon eller Kaspian, blir det jente så er det Amelia:-) Har ei datter på 1 år fra før av som heter Veline:-)

Vi har jentenavn klart, litt verre med gutt.
Blir et helt vanlig norsk navn, ikke fancy eller moderne.

Har ikke tenkt / snakket om det ennå, det blir garantert en kjempediskusjon helt frem til ungen er født...

Jentenavn står vi mellom 2, guttenavn er litt vanskeligere, men vi har noen gode kandidater der og. Blir norske navn, sånn midt på treet populære :)

har tre norrøne guttenavn på våre tre gutter :--) så blir vel noge slik denne gangen også selv om eldste ikke har norrønt navn :-)

Utrolig vanskelig og enda vanskeligere hvis det blir gutt! Vi ventet nr 4, barna har to fornavn og slekta til mannen er stor, dvs mange barn som alle har fine navn som ikke kan brukes... Jeg har falt litt for Mia Marielle hvis det blir jente, men det vet jeg jo ikke ennå, ikke vet jeg hva mannen synes om navnet og heller ikke om det kommer til å passe til den lille... Guttenavn liket jeg Philipp veldig, men finner ikke noe navn som passer til det, og mannen liker ikke Philipp uansett... Huff!

Back
Topp