Navn..!?

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Har alle funnet et navn til huleboeren eller noen få alternativ som man er enig om?

Er litt frustrert denne gangen, for vi klarer ikke å bli enige. De navnene jeg liker liker ikke han. Jeg vil ha et litt "uvanlig" navn men han vil ikke det. Vår sønn sitt navn er egentlig ikke så vanlig, ca 500 i Norge som heter det, så skjønner ikke korfor han plutselig vil ha et vanlig navn....o_O
Navn som jeg har bl.a fått avslag på er Anea og Kaisa... De er jo ikke så uvanlige vel?

Vi har fire navn på listen.. og er egentlig veldig enig om vi ser hvilken av de han passer til :-)
Anea synest jeg var fint. . Men kaisa er litt drygt for meg ..

Vi er ikke i nærheten av å bli enig! :)

Men jeg har sagt det at hvis ikke han snart prøver litt, så bare bestemmer jeg navnet den dagen vi reiser hjem fra sykehuset. :) jeg vil helst ha ett navn på han igår, men...,.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Har alle funnet et navn til huleboeren eller noen få alternativ som man er enig om?

Er litt frustrert denne gangen, for vi klarer ikke å bli enige. De navnene jeg liker liker ikke han. Jeg vil ha et litt "uvanlig" navn men han vil ikke det. Vår sønn sitt navn er egentlig ikke så vanlig, ca 500 i Norge som heter det, så skjønner ikke korfor han plutselig vil ha et vanlig navn....o_O
Navn som jeg har bl.a fått avslag på er Anea og Kaisa... De er jo ikke så uvanlige vel?
Kan jeg spørre hva sønnen din heter? ;)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Kaisa synes jeg var litt stilig:) men smaken er som baken, delt i to..;) Vi har snakket rundt et navn, men ikke sagt noe til de rundt da vi vil vente til han kommer for å være 100% sikre på at han heter d..

venter en prins 6juli

Vi var og på jakt etter uvanlige navn, og falt for Emre :) Det er 230 som har det som første navn og 184 som har det som eneste fornavn. Vi er litt usikre på om vi skal dobbeltnavn, om det blir det så blir det Emre André :)

Navnet til litlå vår er det bare 9 sk som har ;)

Syns vi har vert flinke i valget av uvanlige, men nydelige navn ;)

Vi har ca 10 navn vi står mellom...
Har skrevet navnet sammen med etternavnet på hver sitt a4 ark. Disse legges i fødebag, så går vi gjennom dem etter at Brumle har kommet ut :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Vi har ikke funnert navn enda. Vi har en liste med noen navn, men har ikke egentlig diskutert det nærmere. Håper vi blir enige til frøkna kommer ut av magen! :)

Vi er ikke helt enige her heller.
Nå skal jeg levere en ny liste til han så får vi se hva han sier denne gangen.
Kan jo vær at han har endret syn på noen av navnene..... ;)

Navnet har vært i boks her siden OUL!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Vi vet jo ikke om det er gutt eller jente som kommer ut, men tror vi har blitt enige om et navn til hvert av kjønnene :) så får vi bare vente og se..

Her er navnet klart og vært brukt i flere måneder:)

termin 21.07.2013

Ikke bestemt navn enda, men det står vel mellom 3-4 forskjellige alternativ.. Tror vi venter med å bestemme oss til lillebror kommer ut :)

Navnet er klart og det er storesøster som fikk viljen sin ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Kommer aldri til å klare å bestemme oss! Håper vi får en "aha"-opplevelse når vi ser han :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Kaisa er et av de fineste jentenavnene jeg vet om :D Sterkt og feminint :)

Sendt fra mobilen min ♥

Kommer aldri til å klare å bestemme oss! Håper vi får en "aha"-opplevelse når vi ser han :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Jeg håper også på en aha!
Synes der er veldig vanskelig å velge. Der er jo navnet som skal følge den lille hele livet. Vi vet ikke kjønnet heller, og det gjør det ikke enklere.

Termin 6. juli

Kan jeg spørre hva sønnen din heter? ;)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤
Selvfølgelig kan du spørre, men jeg kommer nok ikke til å legge det ut her. Når vi har blitt enige om hva lille skal hete blir det heller ikke offentlig gjort. :)

Back
Topp