Navn...

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Har dåkker forslagan klare???
Her har æ ett jentenavn å ett guttenavn som æ like godt... samboer e mer sånn.. "vi har jo god tid.. orke ikkhe tenke på det no"..
Vi brukte lang tid på å bestemme oss for navn til storesøster, men æ innbille mæ att denne gangen e detviktig å gi navn til babyen ganske tidlig pga storesøster :-)
Men han kommer jo m ingen forslag jo!!! Bare tullenavn når vi snakke om d :-p

Her har æ ett jentenavn å ett guttenavn som æ like godt... samboer e mer sånn.. "vi har jo god tid.. orke ikkhe tenke på det no"..
Vi brukte lang tid på å bestemme oss for navn til storesøster, men æ innbille mæ att denne gangen e detviktig å gi navn til babyen ganske tidlig pga storesøster :-)
Vi har hatt navn klart siden før jeg ble gravid :P Hehe

Vi har noen vi liker, men er så absolutt ikke ferdig med navneletingen.

Vi hadde navnene klare da jeg var ca 6 uker på vei, vi var veldig samstemte, så det var egentlig aldri en utfordring :)

Vi har navnet klart. De kommende storebrødrene bruker det hele tiden, så navnet er veldig bestemt.. Tror ikke de hadde likt om vi byttet nå eller etter hun blir født. Men, er veeeldig fornøyd m valget begge to, så har ikke behov for å bytte.

Vi har så og si bestemt oss. Mannen min har hvertfall bestemt seg, mens jeg er lider litt av dårlig samvittighet. Er nemlig datteren til en i venninnegjengen til bestevenninnene mine (de er oppvokst et annet sted enn meg) som heter det samme. Og selv om jeg ser denne "venninnen" knapt en gang i året så sliter jeg altså av dårlig samvittighet. Jeg foreslo navnet for mannen lenge før jeg kom på at datteren hennes også het det- og mannen min elsker navnet- så jeg får liksom ikke han til å endre det. Jeg liker det jo veldig godt selv!

Men det blir nok dette navnet ja:)

Hva med å låne en navnebok på biblioteket? Mannen min syntes det var vanskelig å komme med forslag på navn fordi han vistste ikke om så mange navn :) jeg er jo førskolelærer så jeg har jo "erfart" mange navn :)

Vi er uenige der ja... Regner ikke med vi kommer til enighet heller før vi får se han/henne

Vi har bok ;-) kjøpte det til han sist gang... meine ikkje att navnet ska være spikra før baby kommer.. men att vi har en par gutte og jentenavn vi like... sist va jo frøkna over tre mnd før ho fikk avklart navn stakkar! :-p

Vi har hvert på 3 ul hvor de har sagt jente, så her er både jeg, far og kommende storesøster enige om Emma Sofie

Vi har bok ;-) kjøpte det til han sist gang... meine ikkje att navnet ska være spikra før baby kommer.. men att vi har en par gutte og jentenavn vi like... sist va jo frøkna over tre mnd før ho fikk avklart navn stakkar! :p

Jeg hadde vel egentlig ikke tenkt at vi skulle bestemme oss så fort vi heller--- og jeg er ikke heeelt overbevist enda. Men tror nok navnet uansett vil passe til vesla :) Jeg ville egentlig ha det litt åpent og se hva som falt oss inn når vi møter henne første gang :)

Vi har hvert på 3 ul hvor de har sagt jente, så her er både jeg, far og kommende storesøster enige om Emma Sofie

Emma Sofie er utrolig fint navn! Jeg hadde egentlig planer om at vår første jente skulle hete Ea Sofie. Men så kom vi frem til at det liksom ikke passet vår lille familie... (merkelig hvordan man henger seg opp i ting altså!)

Emma Sofie er utrolig fint navn! Jeg hadde egentlig planer om at vår første jente skulle hete Ea Sofie. Men så kom vi frem til at det liksom ikke passet vår lille familie... (merkelig hvordan man henger seg opp i ting altså!)
Vi har Thea Emilie fra før.. Itillegg til Ørjan, Simen og Elise

Back
Topp