Navn !?!

Bkno8217362

Flørter med forumet
Har de funnet på noen navn til babyen deres ?? :-) kjenner eg treng litt inspo til guttenavn viss da vise seg at det er en liten gutt i magen min ! Jentenavnet har vi hatt klart lenge :) :)

Desember baby :)

Gratulerer med gutt da, har samme "problem" selv med navn. Jentenavn har vi vært helt enige om, men guttenavn... hm. Ikke lett det der!

Martin, Lucas, Morten... de syns jeg er fine da :)

Vi er i samme bås, viser det seg at Lille er jente så har vi ett par navn vi begge liker (og mange bare jeg liker), men er Lille gutt så sliter vi litt mer.. men vi blir nok enige til slutt :)

Like spm tegn hehe
Så ikke kjønnet på UL så venter i spenning på neste ul om 3 uker :)

Sent from my GT-I9100

Hadde veldig lyst på Tristan som guttenavn sist, men da ble det jente. Så blir det gutt denne gangen så er det fortsatt oppe til vurdering. Synes det er kjempefint, og litt spesielt :)
Leon er også fint synes jeg!

Blir det jente denne gangen har ikke peiling.. Hva slags jentenavn er det dere har bestemt dere for da? Var så mange som ikke hadde problem med jenter såg det ut til ;)

Hehe nei jentenavn klare eg å finne mange eg liker :) meg og mannen eg enige om Isabella viss det er en jente, me har snakket lenge om akutatt d navnet :)

Desember baby :)

Back
Topp