Navn?

M3rl0t

Elsker forumet
Er dere av typen som venter til dere ser babyen eller er navn allerede bestem?

Jeg trur jeg har bestemt meg hvis det blir jente :)
Gutt aner jeg ikke.
Føler jeg har mer bestemme rett enn mannen siden han trumfet igjennom navn med den forrige :)

Vi har ikke begynt å tenke i de banene enda. Med nr 1 fant vi navn rundt uke 34-35. Nr to når ho var 2 dager gammel!

Her var jeg alene fra starten forrige gang, så var kun min mor som kom med innspill ift navn.. denne gangen er det skikkelig vanskelig siden gubben og jeg har veldig ulik smak...

Med forrige så bestemte vi det før vi då han, men fortalte det ikke til noen før han var født! Kommer nok til å gjøre det sånn denne gangen også, hvis vi finner navn da:p men har ikke begynt å tenke på det ennå ;)

Største fikk navn lenge før hun ble planlagt ;) lillemann fikk navn et par uker før fødselen... Magetrollet har nesten navn allerede... (Et par alternativer) ;)

Blir det gutt så har vi muligens navn klart. Jentenavn aaaner vi ikke. Men er enda mange måneder igjen så er ikke noe vi stresser med ;)

Forrige gang bestemte vi oss rundt uke 30, regner med at vi finner navn før h*n kommer denne gangen også.

Med begge jentene har man hatt et par alternativer klart, men ikke blitt noen av de. Navnet fikk de 1-2 uker etter vi kom hjem. Maren skulle hete Natalie, og Christel skulle egentlig hete Caitlin..
Jeg er av den som må se ungen, at den kler navnet

Vi hadde noen alternativer da hun ble føst, men bestemt oss ikke sikkert før etter flere dager. Hun fikk faktisk et annet navn først, men jeg fant ut at jeg ikke klarte det navnet likevel. Jeg følte ikke med en gang at bare ett navn var riktig. Regner med vi blir å ha klart noen alternativer til fødselen, men tviler for at vi har bestemt oss. Har flere jenteforslag men ingen gode gutteforslag. Så jeg synes det er vanskeligere med guttenavn enn med jenteforslag.

Sønnen min fikk navn da har var 5 dager gammel og det var faktisk et navn jeg knapt hadde tenkt på før.. tror det blir litt slik denne gangen og!

tror nok at vi bestemmer oss før babyen blir født her jeg bestemte meg ganske tidlig for hva jenta i magen skulle ehte i 2009 så det navnet ble det da hun kom til verden :)

Vi pleier å ha noen kandidat navn klare, med en klar favoritt. Førstegangen ble det det vi hadde sagt, andre gangen passet ikke navnet, og vi måtte tenke på nytt.

Vi har hatt navn klart tidligere. Men nå er vi usikre. Blir nok bedre når vi vet om minsten er gutt eller jente!

vi hadde navnet klart veldig tidlig sist gang, tror det blir veldig mye verre denne gangen, sukk!

Nå må jo vi tenke på 2navn... Og siden vi har 2gutter fra før, så føler jeg at jeg har brukt opp favoritt guttenavna :p så guttenavn må vi nok lete litt etter! Jentenavn er vi stortsett enig om- til og med 2stk. Så da får vi se da er tidlig enda. Blir mange kombinasjoner når man ikke vet kjønn:) Gutt-Gutt, Gutt-Jente, Jente- Jente!
Også er jeg litt sånn at navna må passe litt sammen også ;)

Back
Topp