Navn

Har dere tenkt noe på navn til den lille i magen?
Her aner vi ikke.... Så trenger litt inspirasjon :)

Hvis det blir en jente har jeg tenkt masse på om jeg skal kalle henne Ruth.... Er jeg helt gal? Det er litt hardt, men jeg liker det, og vi må ha et navn som funker både her og i utlandet for mannen min er ikke norsk.. Og da passer det jo fint. Og vil har litt gammeldagse navn på de andre to også...

Blir det gutt aner jeg ikke foreløpig. Har lyst på Rolf, men det kan ikke mannen min uttale riktig så det går ikke...

Jenten min heter Nicoline, å visst vi får en gutt skal han hete Leander :) Visst det blir jente så vet vi ikke. Mannen min vil veldig gjerne at hun skal hete Lilje, men det klarer ikke jeg helt å bli vant med :p

Mayah Othilie eller Julian Olai :)

Vi har ikke tenkt på navn enda :)

Gutt: Vi har valgt Johannes, Men liker mange andre navn: Matheo, Emilian, Magnus, Mats, Andreas, Alexander, Emrik, Erik, Andre, Theo, Lian, Max, Amadeus:-) .....kunne bladd opp guttenavn i det uendelige:D

Jente: Her liker vi Emily, Emilie. Men du har Ada, Lovise, Mia, Mie, Mille, Melissa, Leah, Eloise, Althea, Minda, Lise-Lotte, Lotta, Marikken, Rikke, Venessa - U NAME IT ;) :)

Her er magefølelsen på gutt så Luckas André er det eneste navnet vi har enda :) men så spørs det hvis det er gutt og han kler navnet ;)

Jeg har en sønn på fire som heter Emil. Hvis det blir en gutt så ser jeg gjerne at han får hete Joel. Joel Jonathan etter faren sin. Hvis det blir en jente så kanskje hun skal hete Julia eller Julie. Julia Linnea siden jeg også heter Linnea. :)

Back
Topp