Navn:)

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Vi har bestemt navn, gutten vår skal hete Marko. Det heter barndomsvennen til min samboer som er en god venn:) da blir det lett å si her i norge å det er et Serbisk navn. Gleder meg nå, er 28 uker i morgen så håper ukene begynner gå litt fortere :)

Gutten vår skal hete Victor antakeligvis. :D
27 uker i dag og jeg synes tiden virkelig FLYR!...

Heldig du da hvor tiden går fort. Her står det stille føles det som :/ men det kommer :)

Hadde gitt opp jeg å helt til samboeren kom hjem her om dagen å sa han hadde funnet navn. Syntes det var så koselig at han bestemte helt selv :)

Vi er ikke bestemte... Men vi har noen få som vi prøver ut å bruke noen dager av gangen for tida. Så får vi se om det blir noen av dem :-)

Jeg syns egentlig heller ikke at tida går så fort for tida... Er så utålmodig til å bli mamma at jeg syns den snegler seg litt av gårde...

Fine navn dere som har bestemt :)

Vår lille prins skal hete Emre <3 Litt usikker på om vi skal ha dobbelt navn, blir det dobbelt navn så blir det Emre Andrè :)

Fine navn dere har valgt :) Dere som kommer noen vei ;)
Tror jeg føler dette svangerskapet går så fort pga. at jeg er dypt opptatt med 3 åringen, huset, bil, jobb <- ja, sykmeldt nå men.. Tror det har presset tiden en god del :)

Så fint marko er, så blir det veldig fint å skrive :)

Her står vi igjen med et par navn, og blir ikke helt enige. Har måtte utelukke mange mange fine navn. Samboer vil ha Molly, men er ikke helt enig på den (han er svensk til hans forsvar.. :P). Men føler vi har god til da - lillegutt fikk ikk enavn før han vra mange uker - og da hadde vi bare et alternativ :P Hihi!

Fine navn dere har valgt :) Dere som kommer noen vei ;)
Tror jeg føler dette svangerskapet går så fort pga. at jeg er dypt opptatt med 3 åringen, huset, bil, jobb <- ja, sykmeldt nå men.. Tror det har presset tiden en god del :)

Ja da forstår jeg tiden går fort :) blir vel bedre når det blir litt varmere i lufta :)

Så fint marko er, så blir det veldig fint å skrive :)

Her står vi igjen med et par navn, og blir ikke helt enige. Har måtte utelukke mange mange fine navn. Samboer vil ha Molly, men er ikke helt enig på den (han er svensk til hans forsvar.. :P). Men føler vi har god til da - lillegutt fikk ikk enavn før han vra mange uker - og da hadde vi bare et alternativ :P Hihi!

Håper dere finner et før fødsel da :)

Navn er super vanskelig syns jeg. Vi har ikke bestemt oss, eneste jeg er klar på er at det skal være ett navn. Men vi har også noen navn vi er enige om og som vi prøver ut, men igjen, vanskelig....

Back
Topp