Navn

Vi har bestemt jentenavn, og jeg har noen guttenavnfavoritter, men ikke snakket så mye om det med samboer :) Tror det må bli litt overtalelse, hehe :)

Nei, har ikke det. Har tenkt på noen guttenavn, men blir det jente aner jeg virkelig ikke! Tror vel det blir gutt ;)

Vi har noen vi har diskutert litt, men vi vil uansett vente å til ultralyden 25.03 for å se kjønnet før vi snakker mer om det. Kommer vell til å ha en favoritt etterhvert, men vil uansett vente til babyen er ute for å se om navnet passer :)

Nja, det har vist seg å være litt mer problematisk enn vi (jeg) trodde i utgangspunktet :p Vi har heeelt forskjellig oppfatning av fine navn, så må nok gjennom noen runder til med diskusjoner ja. Men vi har ei liste med noen få felles navn da, så det er da håp :P

Hadde det vært opp til bare meg, så hadde jeg hatt navn i boks derimot ;)

Vi har noen favoritter på jentenavn. Men håper på å få vite skjønn på oul sånn at vi kan diskutere skikkelig. Sist hadde vi egentlig bestemt oss men endte opp med noe vi ikke hadde snakket om i utgangspunktet så er spent på hvordan det blir denne gangen :-)

Vi har også bestemt navn :) mannen min kom hjem fra jobb i går og spurte kan hun ikke hete .....? Jeg fallt helt for navnet, så enkelt var det :)

Jentenavn er bestemt, men mannen liker ikke forslagene mine til guttenavn. Å har ehller ingen ideer selv enda :p
Jeg vil ha et litt spesielt og gammeldags navn, og liker veldig godt Olander eller Wiljar :) meeen, mannen nekter plent:p

Vi har ikke begynt å tenke på navn enda, vil vite kjønn først, så håper vi får det på oul :)

Med de to vi har har vi hatt følgende prosess:
1. skriver vi hver vår liste
2. sammenligner lister og tar med videre de vi begge synes at er ok
3. flere runder med å kutte ned på lista
4. velger en favoritt, men lar noen flere stå på lista så vi har noen i bakhånd.

Vi har vært rimelig sikre på navn før fødselen, men synes det er greit å se babyen før vi bestemmer oss helt sikkert :)

Vi har to jentenavn og to guttenavn som favoritter :) Men bestemmer oss nok ikke helt før barnet blir født :)

Vi har noen favoritter, men venter til etter at vi får vite kjønn..så begynner vi nok med å skrive en liste :)

Sambo har kommet med noen forslag, men jeg har ikke vært enig :-P

Junior har ett nordisk og ett spansk navn og det skal lille frøkna også ha.
Gjelder bare å finne noe vi begge liker

BV app

Jeg har et jentenavn som han har sagt han liker :) men guttenavn blir vi ikke helt eni om enda ;) og jeg som virkelig tror dette er en gutt :p hihi :)

Jentenavn har vi klart, blir opplalling etter meg. Guttenavn har jeg klart men tror ikke han er helt enig:p

Back
Topp