Navn...

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Sliter slik med navn på denne jenta som skal komme. Jeg har et navn som jeg elsker, men sambo liker det ikke i det heletatt. Og vi finner ingen navn som vi begge liker:/ så kjenner jeg skulle ønske vi fant noen alternativer.. Kommer nok aldri til å bestemme oss før vi ser henne, men hadde vært fint å funnet noen gode alternativer som vi begge liker....

Hva heter de andre barna deres? :) Er skikkelig vanskelig med navn, håper det vi har funnet passer, har blitt veldig glad i det :)

Sliter med det samme. Bare at vi ikke har noen alternativ en gang. Vil ikke ha jentenavn som alle i nabolaget heter. Og ønsker et navn som kan uttales både på norsk og i utlandet. Et fint navn men og et litt uvanlig... Ikke lett dette nei :)

Det var fine navn :) Er veldig glad i Mathea selv, ingen jenter enda, men man vet aldrig ;)
Tenker dere på noe som passer de andre, eller bare et dere liker?

Det er bare jeg som ikker, sambo liker det ikke:p det jeg liker er Oline:)

Ja er søtt, det finnes liksom mange navn som er fine, men som jeg alikevel ikke kan tenke meg og bruke.. For øyeblikker gjelder det alle andre navn bortsett fra Oline:p håper det skl dette noen perfete navn forran meg:p

Ja for meg er det viktigest at vi liker det, men føler at det ikke kan være helt totalt annerledes enn de to vi har fra før:p

Så synd at dere ikke liker samme navnet!

Jeg synes Sophia er fint :)

Oline var nydelig :) har ett søskenbarn som heter det, hvis ikke hadde det vært ett alternativ. Mathilde er også veldig fint syns jeg :) (men det heter ungen til søskenabrnet mitt hehe, så er heller ikke aktuelt her )

Selv er vi begge enige om jentenavnet vårt, heldigvis :) men vil ikke dele det heeelt ennå... venter til hun er ute, og vi ser at navnet passer :)

Oline er nyyydelig. Jeg hengte meg fryktelig opp i et navn sambo i likte. Løsningen var og rett og slett innse at d aldri ville bli noe, da fant jeg navn jeg likte like godt etterpå. Guttenavn da.

Liker veldig godt Othilie jeg da. Andre fine er Alva, Live , Linnéa, Amalie. Hm. :p

Oline er kjempefint. Ingen måte du kan overtale ham på :P
Hehe er ho låv å håpe, eldstemann i huset har begynnt å kalle babyen for oline:p så kanskje det hjelper:p men samtidi er det jo viktig at pappaen og liker navnet... Hehe

Vi sliter litt med det samme... Vi får ikke bestemt oss om det blir Selma, Ida eller Martine:-/ Hva syns dere? Har en Thea fra før:-)

Vi sliter litt med det samme... Vi får ikke bestemt oss om det blir Selma, Ida eller Martine:-/ Hva syns dere? Har en Thea fra før:-)
Søskenbarnet mitt har 2 jenter som heter Thea og martine :) Syns det er fine navn sammen :) Selv har jeg vanskelig for å bestemme meg for Aurora, Sanna, Leona eller Mathea :)

Innom å sniker litt ;)

Casandra, Elise, Olivia, Eira, Agnethe ,Kristiane, Jessica, Mira, Sunniva, Synne.....noen av de navnene jeg vurderte da jeg ventet jenta mi....
jenta mi heter Sinja Eileen....det er det fineste navnet i verden syns jeg da :) Og veldig få som heter det...

Vi sliter litt med det samme... Vi får ikke bestemt oss om det blir Selma, Ida eller Martine:-/ Hva syns dere? Har en Thea fra før:)
Jeg elsker navnet Selma. Og om vi får ei jente til engang, så skal ho hete Selma...passer fin med jenta vi har fra før, Sinja

Back
Topp