Navn?

mortil3stk

Forelsket i forumet
Har dere noen favoritter? Jeg har ikke peiling denne gangen... Ønsker tips til jentenavn:)

Denne gangen er det vanskelig. Blir nok lettere når man vet kjønn.

Synes det er fint å bruke navn man har en tilknytting til iallfall, som betyr noe for en selv. For eksempel navn som er i familien osv. :)

Jeg leser på navneleksikon og leker litt med Seline, Selina, Serine og Serina:)

Har noen forslag til guttenavn..Vanskligere med jentenavn syns jeg! Mange fine, men finner ingen så passer helt.. Blir forhåpentligvis lettere å finne navn når vi vet om det er gutt el jente :)

Å finne navn synes jeg er veldig vanskelig.
Kan finne et navn jeg liker, men neste gang jeg blar i navneleksikonet, så var ikke det navnet så greit lenger likevel :p

Synest det blir vanskeligere og vanskeligere for hver unge eg... Har noen favoritter,men mannen er så treg at han gidder ikkje å snakke om det ennda,og alle navn eg kommer med sier han nei til.. Så vi får se hva vi blir enige om..

Jeg ble litt små forelsket i leah-mari,men samboer likte ikke mari,men leah likte han..

Eg liker godt Emily og Adelén :) Liker helst navn som ikke alle har.

Amelia er utrolig fint, men det er nok brukt i nærmeste omgangskrets....

Vi har navnene klare til i morgen, og jeg slipper det da!

Synes det er helt umulig men en i familien foreslo Louise eller Aurora som jeg liker begge. Med guttenavn er vi HELT blank!

Jeg liker godt Lily, Mathea og Ava :) Men nå venter vi en gutt og vi er rimelig blanke egentlig... Mannen har sett på "how I met your mother" og han fleiper med at han vil at mellomnavnet skal være ´waitforit´ - det skjer ikke, hehe ;)

Neon som har noen gode forslag til guttenavn? Alle tips mottas med takk! Vi ønsker noe som kan uttales på engelsk og på norsk.

Back
Topp