NAVN :)

CasMal

Forelsket i forumet
Har dere jente og gutte navnene klare jenter?? Evt hvilken navn syntes dere er fine?

Har jentenavn klart, men sliter med guttenavn.. Men vil holde de for oss selv :P

Hadde jentenavn, men siden det er gutt ble det vanskeligere. hehe. Liker Matheo blant annet, men det gjør ikke mannen. Så får s hva vi ender opp med. Han har sagt at han synes Dennis og Theo er ok.

Jeg har mine absolutt favoritter på jentenavn (Anna og Aurora) men pappaen e ikke enig. Vi er litt mer enige om det skulle bli en gutt..det er det godt mulig det blir en Teodor, eller Leon :-)

Her har vi både guttenavn og jentenavnet klart:) June hvis det blir jente, og Jonathan hvis det blir gutt:)

Her tenker vi på Alma hvis det blir jente, og Even hvis det blir gutt :) Er litt lei meg siden Alma virkelig er på tur opp nå :(

liker litt uvanlige navn, vil helst ikke "kjenne" til noen som har de navnene jeg velger, synes det er kjempe kjedelig når alle heter likt...
men her tror jeg vi har et av hver nå (tror vi er enige hehe)
et guttenavn og et jentenavn, så får vi håpe det blir en av hver :)

Ja, her har vi gutte navn å jente nav klart. Hvis det blir gutt sal han Hete Brage, jente navnet holder jeg hemmelig, fordi det er flere som kjenner meg her inne påBv :P

Å Folka vet kunn gutte navnet, hehehe..

Så mange flotte navn:) her har gubben funnet ut at Leah er ganske så fint jente navn:) så nå må jeg bare venne meg til navnet litt og "smake" på det før det blir avgjort:) Ellers har vi vært inne på tanken med Oscar dersom det blir gutt:) Er jo såååå mange navn, og det er jo vanvittig vanskelig og bare skulle velge ett.....:-/

Men jeg har jo noen favoritter utenom de vi syns er mest interresante: Alma, Anna, Ulrikke, Andrine, Gabriel, Samuel, Ola, Herman + mange andre fine :)

Her blir vi nok ikke enige så fort :) Har et navn vi ønsker å bruke, men kanskje ikke som eneste navn.. Liker tanken på å kalle opp, og det blir i såfall oppkalling av bestefar og en del fjernere slektninger i det ene navnet som vi er enige om.. Og så spekulerte vi på Bjørn foran, men det har vi jo funnet ut at ikke er lov lenger.. Tullete navnelov.. :) Jentenavn er verre faktisk, vi har ei liste vi skriver ned på når vi kommer på noen fine, liker jo tanken på oppkalling men de man har mest lyst til å kalle opp har jo ikke nødvendigvis de fineste navnene.. :P

Hva, kan kan ikke ha Bjørn som fornavn? Som Bjørn Ola f.eks? Rareste jeg har hørt!

Jeg prøver å få mannen med på Mari, men d må han smake og tenke litt på! :cya

Vi har jentenavnet klart, men guttenavnet sliter vi veldig med.
Jentenavnet er oppkalling etter min kjære snille gode pappa som døde plutselig i fra oss, men finner ingen guttenavn som jeg kan bruke til oppkalling. Og samme navn klarer jeg ikke å bruke, det blir for nært...
så vi sjekker og leter etter guttenavn:)
har heldigvis noen mnd på oss.

Tar det ganske rolig enda, blir nok mere leting etter navn etter ul.

Jeg vet at jeg får en jente og hun skal hete Amanda:) Har en gutt fra før av som heter Amadeus:)

Handra: så fine navn!

Syns oppkalling er fint. Min sønn er oppkalt etter min far som døde i 2001 og i tillegg er det flere oldeforeldre osv som har det navnet. Mellomnavnet er ikke direkte oppkalling, men vi syns det var pent til fornavnet.

Ingeborg, Gunnhild, Inga, Regine er flotte norske gamle navn.

Samme med: Arn, Fredrik, Olaus, William, Wilhelm, Olav.

Både jeg og sambo har hatt en favoritt jente navn, og de passer veldig godt sammen. Så om det blir jente er navnet ganske sikkert bestemt. Men om det blir gutt sliter vi.. Guttenavn er jo mye vanskeligere.. :P Navna holder vi for oss selv, hvertfall ei stund til. Kun de nære får vite om de ;)

Vi har navnet klart :) får ei jente, men om det skulle vise seg og være en gutt sååå sliter vi :p

Vi hadde mange gode jentenavn ; Andrine, Aurora, Martine, Sofie, Henriette... MEN nå viser det seg at det er en liten gutt som ligger i magen.. og nå sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter vi ;) .. hehe..

Tenker masse på navn om dagen jeg :P Andre fine: Kornelius, Aksel, Leonard, Teodor, Lucie, Fredrikke, Ingeborg.

Back
Topp