Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde jentenavn, men siden det er gutt ble det vanskeligere. hehe. Liker Matheo blant annet, men det gjør ikke mannen. Så får s hva vi ender opp med. Han har sagt at han synes Dennis og Theo er ok.
Jeg har mine absolutt favoritter på jentenavn (Anna og Aurora) men pappaen e ikke enig. Vi er litt mer enige om det skulle bli en gutt..det er det godt mulig det blir en Teodor, eller Leon
liker litt uvanlige navn, vil helst ikke "kjenne" til noen som har de navnene jeg velger, synes det er kjempe kjedelig når alle heter likt...
men her tror jeg vi har et av hver nå (tror vi er enige hehe)
et guttenavn og et jentenavn, så får vi håpe det blir en av hver
Ja, her har vi gutte navn å jente nav klart. Hvis det blir gutt sal han Hete Brage, jente navnet holder jeg hemmelig, fordi det er flere som kjenner meg her inne påBv
Så mange flotte navn her har gubben funnet ut at Leah er ganske så fint jente navn så nå må jeg bare venne meg til navnet litt og "smake" på det før det blir avgjort Ellers har vi vært inne på tanken med Oscar dersom det blir gutt Er jo såååå mange navn, og det er jo vanvittig vanskelig og bare skulle velge ett.....:-/
Her blir vi nok ikke enige så fort Har et navn vi ønsker å bruke, men kanskje ikke som eneste navn.. Liker tanken på å kalle opp, og det blir i såfall oppkalling av bestefar og en del fjernere slektninger i det ene navnet som vi er enige om.. Og så spekulerte vi på Bjørn foran, men det har vi jo funnet ut at ikke er lov lenger.. Tullete navnelov.. Jentenavn er verre faktisk, vi har ei liste vi skriver ned på når vi kommer på noen fine, liker jo tanken på oppkalling men de man har mest lyst til å kalle opp har jo ikke nødvendigvis de fineste navnene..
Vi har jentenavnet klart, men guttenavnet sliter vi veldig med.
Jentenavnet er oppkalling etter min kjære snille gode pappa som døde plutselig i fra oss, men finner ingen guttenavn som jeg kan bruke til oppkalling. Og samme navn klarer jeg ikke å bruke, det blir for nært...
så vi sjekker og leter etter guttenavn
har heldigvis noen mnd på oss.
Tar det ganske rolig enda, blir nok mere leting etter navn etter ul.
Syns oppkalling er fint. Min sønn er oppkalt etter min far som døde i 2001 og i tillegg er det flere oldeforeldre osv som har det navnet. Mellomnavnet er ikke direkte oppkalling, men vi syns det var pent til fornavnet.
Ingeborg, Gunnhild, Inga, Regine er flotte norske gamle navn.
Samme med: Arn, Fredrik, Olaus, William, Wilhelm, Olav.
Både jeg og sambo har hatt en favoritt jente navn, og de passer veldig godt sammen. Så om det blir jente er navnet ganske sikkert bestemt. Men om det blir gutt sliter vi.. Guttenavn er jo mye vanskeligere.. Navna holder vi for oss selv, hvertfall ei stund til. Kun de nære får vite om de
Vi hadde mange gode jentenavn ; Andrine, Aurora, Martine, Sofie, Henriette... MEN nå viser det seg at det er en liten gutt som ligger i magen.. og nå sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiter vi .. hehe..