Navn

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Tenkte å lage en tråd om hva barna våre heter, men siden mange vil være anonyme enda så tenkte jeg heller vi kunne skrive ned navn vi liker? :) jeg trenger inspirasjon fem mot juni for jeg har virkelig ikke peiling! :p

Navn jeg liker men dessverre ikke får bruke Elisabeth Oline Mynte Konrad Matheus Odin

Jeg liker Julian, Benjamin, Robin, Kevin, Julie, Amalie, Sunniva, Victoria Vet det er flere, men disse jeg kom på nå I tillegg til sønnen min sitt navn da selvfølgelig:-)

Er nok mange av disse sambo ikke vil være med på, men får nok igjennom noen:-)

merker det er et problem her, da jeg og sambo har ulik smak på navn, men vi har blitt to ganger før så skal vel klare det denne gangen og:)

hehe ja ikke like enkelt bestandig å bli enig.

sambo nekter bare om det er navn han misliker da, han sa her en kveld det blir vel en jente som blir hetende det og det tenker jeg sa han, det er et navn jeg har snakket mye om.

Jeg bestemte forrige navn for gutten er oppkalt etter min bror som ikke lever lenger så han har sagt han skal bestemme navn neste gang.

så jeg sa var det ikke du som skulle velge? da svarte han du har sagt du liker det navnet veldig godt så da har du vel bestemt hehe

liker mange navn, desverre er det så mange som er opptatt, jeg er litt sånn nøye på navn, vil helst ikke kjenne noen som heter det navnet jeg velger...eller mange har det, bor på ei lita bygd, så de fleste vet jo hvem alle er..
de opptatte er: leah, leon, angelica, thea, sarah, kevin, markus, linnea, lukas, william

noen andre er (som jeg ikke vet om,  krysser for at det ikke kommer hehe)
Liam, Jessica, Patrick, Leo, Isabell, 

men veldig usikker... hadde egentlig bestemt oss for et navn, kalte prøverørsprosjektet vår for Leon prosjektet... så ble ganske skuffa når det ble tatt... ikke dermed sakt at det blir en gutt, men...var så knyttet til det, og siden (aner ikke hvorfor jeg er sånn) jeg er så nøye på navn, vil ikke ha noen som jeg vet om som heter det...

Navn jeg Ikke får brukt - Othilie, Kristianne, Evander, embrik. Navn vi vurderer holder jeg for meg selv litt

Jeg og mannen (tror jeg) er enige om at hvis vi noen gang får ei jente så skal hun enten hete Mathilde eller Hermine :) Men ser hun ikke ut som en Mathilde eller Hermine, så må vi finne et annet navn ;)

Guttenavn har jeg ikke peiling på enda :)

Jeg har alltid sagt at min første sønn skulle hete ..... etter min bestefar og første mann ble en sønn så da var ikke d så vanskelig. Mannen hadde ikke noe å si der. ;) Men nå blir d jo spennende for nå er d jo egentlig han som skal få muligheten til å " bestemme", men kjenner jeg han så får nok jeg ganske mye å si!! ;););) 

Jeg syntes å det er vanskelig med navn.. liker egentlig ikke sååå mange navn.. men allikevel er det jo noen av dem vi ikke får brukt.. enten fordi noen nerme har barn som heter det.eller de heter det selv... eller fordi de ikke passer overens med etternavn etc..

Andrea, Andreas, Joakim, Henrik, Sofie er kanskje de jeg liker som vi ikke får brukt.. den andre vil jeg ruge på litt til!!

Jentenavn har jeg egentlig ganske klart føler jeg.. men guttenavn er det verre med...

Back
Topp