NAVN

Vi har ikke hatt "navnepraten" enda... tror ikke det blir lett å finne navn.

Her tror jeg det kommer til å ta laaaang tid før vi blir enige :-p den ene har alltid noen de forbinder navnet med, som ikke trenger å være så positivt.. Men jeg liker enkle navn. Til jente har jeg thea, sofie og marie på lista mi :) guttenavn synes jeg er skikkelig vanskelig! Der har jeg kun henrik så langt.. :-p vil gjerne ha tips altså ;)

Vi har egentlig bestemt oss for å ikke diskutere navn, men her om dagen kom HAN med et jentenavn vi begge liker... Leah...:) Eneste jeg er i tvil om er at søster heter Andrea, og at navnene kanskje blir litt for like på en måte.. Det høres ikke masete ut med Andrea og Leah?

Vi har en god liste: Morten Emre Erlend Tommy Ida Ive Kine Madelen Kommer nok til å velge ut i fra denne, men mindre vi kommer over et vi faller fullstendig for :-) Her ble det dårlig med avsnitt gitt. Skriver mes telefonen ;p

Elias Isaiah liker jeg veldig godt og jeg har jo allerede bestemt meg for at det blir en gutt hahaha, så det blir jo spennende å se. Jeg vet ikke hva barnefar syns om det navnet, tror jeg venter litt med det nå. Vi har jo masser av tid :)

har noen navn jeg liker, og sambo har noen navn han liker! så må vi sammenligne etterhvert! men gidder ikke før vi vet hvadet er :)

Songbird_84 skrev:
Vi har egentlig bestemt oss for å ikke diskutere navn, men her om dagen kom HAN med et jentenavn vi begge liker... Leah...:) Eneste jeg er i tvil om er at søster heter Andrea, og at navnene kanskje blir litt for like på en måte.. Det høres ikke masete ut med Andrea og Leah?

vi liker også et kuttenavn med samme ending som han vi allerede har! vi har blitt enige om at det høres litt "teit" ut! hadde de vært tvillinger så hadde det vært greit, men..
hehe! vanskelig assa! det skal jo passe til de adre barna , men ikke passe for godt... gaaad

Helt tilfeldig ble det "tema" på mellomnavna på guttene, så vi har jo tenkt litt på om dette barnet må også matche de.... men har ikke funnet ut om det... 
Jeg tror det gjemmer seg en gutt i magen men av en eller annen grunn har navnet Ida kommet opp i hodet mitt flere ganger de siste dagene. 
Men så er det jo det at vi ikke er norske, så jeg synes egentlig at navnet må være noe som finnes i begge språkene.... 

Blir sikker ikke noe lettere når vi vet kjønn... men moro å tenke på allikevel. Men hvordan er det, må man gi ungen navn med en gang? Det er så uvant for oss.... vi bestemte oss ikke for navna til guttene før etter å de ble født og sa de ikke til noen før dåpen når de var 7-8 uker gamle. 

Jammen ble dette langt svar hahhaha mange tanker som surrer i hodet mitt 

me har hatt de klare lenge før jeg fant ut at jeg var gravid:) vist da blir da utt så bir da karsten og vist da blir jente blir da elvira:)

Vi hadde både guttenavn og jentenavn klare til nr 1 og da ble guttenavnet brukt.. så jentenavn har vi enda.. men om det blir en gutt til sliter vi, for navna vi har valgt er litt spesielle og sjeldne, og jeg kan ikke se for meg at vi skal klare å finne et guttenavn til som passer... :P

Vi hadde både gutt og jentenavn klart til nr 1, og brukte da guttenavnet.. så vi har jo jentenavn fortsatt.. Men blir det en gutt til kommer vi til å slite, for ser ikke for meg at vi klarer å finne et guttenavn til som passer.. Navna er litt sjeldne og spesielle.. :P

Back
Topp