Navn...

Lykkepjuska

Elsker forumet
Andre som synes det er kjempevanskelig med navn? Er inne å sniker litt på januar også, siden jeg mest sannsynlig får et januarbarn. Der har de laget en tråd hvor man kan komme med forslag, og det er såå mange som ramser opp en hel liste med navn de kunne kalt babyen. Jeg har bare et navn for jente klart, Ida, men jeg tror jeg har gutt i magen.. Finner liksom ingen som jeg kan tenke meg. Har du en navneliste klar? :-)
 
Har så vidt snakket om navn..
Jentenavn er helt umulig foreløpig:P
Guttenavn er enklere. Mange fine:)

Noen jeg liker godt er Jonas, Sebastian, Tobias, Mathias og et par til som jeg ikke kommer på i farta.
Men jentenavn har jeg INGEN :-/

Har heldigvis 25 uker på å bestemme oss :) hehe
 
Jeg har navnene mer eller mindre klare egentlig..har jeg hatt en god stund:) eneste er at gubben ikke er helt enig i guttenavnet enda, men jeg bestemmer
 


super-prøver skrev:
haha, vi får det som regel som vi vil :P
Kan jeg spørre hva navnene er? :)


Mine?

Jente: mest sannsynlig Frida (eller så tenke rjeg litt på Hedda og Nora også)
Gutt: Embrik (eller Emrik) også liker jeg Tobias litt å da,men...
 
Så fine navn :))
Hedda likte jeg veldig godt, Frida også egentlig :)

Om du/dere vil inn på fb sidne til desembermammaene så er det bare å sende meg en pm forresten :) Så at dere ikke var der.
Gruppen er låst for alt og alle som ikke har desember i 2012 :)
Begynner å bli en del der inne nå :)
 
He navna klare vi også, so håpe berre dei "passa" når minsten kjem ut 
Våre navn e Carlos Arturo på gutten som e min manns biologiske navn... han e adoptert fra colombia. Å jenta skal heite Mali Cataleya  som også e litt colcombiansk 
 
Mannen har bestemt Hedda og jeg Henrik, hadde Henrik sist å men da fikk mannen viljen sin så denne gangen er det ikke noe å diskutere! :P
 
Ikke så lett det med navn. Har jo egentlig lagt egget, med Ole Alexander og Christopher Robin i fra før :)

Theodor og Jonathan er navn jeg liker godt. Men jeg skulle gjerne ha brukt Martinius også..

Snuser litt på Malin eller Marion. Alle forventer en Aurora:)

Har lyst til å ha dobbelt navn på neste også, men har ikke funnet den rette navnkombinasjonen
 


super-prøver skrev:
Så fine navn :))
Hedda likte jeg veldig godt, Frida også egentlig :)

Om du/dere vil inn på fb sidne til desembermammaene så er det bare å sende meg en pm forresten :) Så at dere ikke var der.
Gruppen er låst for alt og alle som ikke har desember i 2012 :)
Begynner å bli en del der inne nå :)

ja, de er alle fine syntes jeg:) Også må det klinge litt med datteren jeg allerede har føler jeg:p Jeg er btw ikke på den fb siden, kan du sende pm?
 
Har to gutter fra før, som heter Sander og Lucas :) Hvis det er en til gutt i magen, så har jeg ikke peiling på hva jeg skal kalle han :p Men finner det nok ut da :D Hvis det er en jente så synes jeg Andrine er et veldig fint navn :) Blir spennende å se :)
 
for oss var guttenavn veldig enkelt. det blir Tor-Eivind. oppkalling etter to av olderfedrene-

jentenavn har vi diskutert i det vide og det breie ettersom jeg har et etternavn som gjør at vi ikke kan bruke utenlandske navn uten at det vil høres forferdelig teit ut, men tror vi har bestemt oss for Emilie nå :)
 
Guttenavn: Mathias, her er vi helt enige

Jentenavn: Malin, Nathalie eller Caroline, bare foreløpig
 
Er så vanskelig med navn,spesielt når en må bli enig med mannen :p Som sier nei til alle forslag utenom sitt eget! hehe
 
Mange fine forslag her! ;)

Foreløpig har vi tenkt på disse navnene, men blir nok lettere når vi vet om det er gutt eller jente ;)

Guttenavn; Matheo, William, Nathaniel, Isak
Jentenavn: Michaela, Viola, Cornelia
 
Vi er sånn at vi vet jentenavnet,men aner ikke på guttenavn.Vurderer halvveis Noah eller Jakob for eksempel...Vi har lyst på et navn som ikke 4-5 andre i barnehagen hetereller et topp 10 navn,men fremdeles et "vanlig" navn..Vi har og diskutert å kalle opp etter familie,men fra min side høres ikke Bjarne eller Alfred så veldig flott ut i disse tider. Ellers har vi lett navneboka rundt og lett over nettet,ikke lette greier.

Fikk akkurat innkalling til ultralyd i postkassa idag. 14 august,Blir vel da 21 uker på dagen mener jeg... Blir spennende å se på nurket,og kanskje vite kjønn.. *håper*,for fyttikatta,er ikke lett å kjøpe bittelitt babyklær når det meste er bare "jente" eller "gutte" klær. (vet jeg burde vente,men er så fristet!!)

 
Jeg har så lyst jeg også, til å kjøpe babyklær! <3 Vi får vel se om det ikke blir et plagg eller to i løpet av sommeren. Jeg har ikke fått inkalling enda, men var jo på første kontroll i går.. Så det kan nok ta sin tid, tenker jeg. Var jo på ultralyd i dag, så jeg tar det veldig med ro, foreløpig. Elsker lille i magen. <3
 
Er vanskelig med navn ja! Spesielt når man har barn fra før av, og at navnene skal passe.. Ikke alle som bryr seg om dette da, men jeg gjør det.. Ikke nødvendigvis passe, men f.eks så heter jenta mi Tia Elise. Siden hun har 2 navn, bør jo neste også få det mener jeg..
Og så er jo ikke Tia helt vanlig navn, så skal jeg velge ett litt uvanlig navn til neste og da eller? Har egentlig lagt min elsk på Theo, men så er det å finne ett mellomnavn som passer da :-P Og Hvis det blir Tia og Theo, så blir det enda vanskeligere med unge nr 3 :-P hehe.. Blir gal!!
 
Vi slit me navn vi å gitt Men,har heldigvis gooooo tid på å finn nån fine navn
 
Back
Topp