Navn!?

Jannicke83

Forelsket i forumet
Jenta vår er to uker i dag, og vi har enda ikke klart å bestemme oss for navn! Er det flere som er litt treig, eller er det bare oss? Har noen alternativer da...hvilket navn synes dere er finest?? Stine, Filippa, Hermine, Sandra, Elise, Natalie... Må passe litt til Martine også, som er snuppa vår på 4 år.

Jeg liker Elise og Sandra utrolig godt<3 men må si at Hermine var jo også ganske fint og søtt. Martine og Hermine passer jo fint sammen<3
Lykke til m navnevalg....det er søren meg ikke enkelt m navn

Jeg likte Hermine og Elise best:) lykke til!

hermine :)

Vi hadde på en måte et navn klart i forkant, men så kom han også "passer" det lissom ikke, så vi er på ny let.
Jeg liker Elise og Hermine, eller også Stine Elise. :-) Lykke til med navnvalget! :-)

Snuppa vår har akkurat fått navn og hun er passert 3 uker, så det er lov å bruke litt tid de skal jo hete det resten av livet.

Synes Hermine var fint ja.

Lykke til

Jannicke83 skrev:
Jenta vår er to uker i dag, og vi har enda ikke klart å bestemme oss for navn! Er det flere som er litt treig, eller er det bare oss? Har noen alternativer da...hvilket navn synes dere er finest?? Stine, Filippa, Hermine, Sandra, Elise, Natalie... Må passe litt til Martine også, som er snuppa vår på 4 år.

VI var treig! Jenten vår fikk navn da hun var to uker. Ella. Hun het dette i 4-5 uker så skiftet vi! Snakk om å være ubeslutsom!

Bedre å bruke litt tid å være 100% fornøyd, mener nå jeg.

Jeg synes Filippa er et utrolig fint navn, også Sandra da:)

Likte Natalie best, og syns det passet til Martine også!:)

Back
Topp