Navn?

kailin

Glad i forumet
Noen som har funnet Navn allerede? =P heheh,. 
Jeg har sånn delvis.. 
Prøvde å lufte jentenavnet Evelyn til min søster tidligere i dag, men hun bare så rart å meg! haha!
Men både jeg og mannen er så glad i det navnet, merkelig altså at noen navn setter seg!

Her er to jentenavn, og to guttenavn.. hvem likte dere best?:)

Evelyn å Johannes likt æ bæst :)

Vi har ikke navnet klart,men gubben vil at d ska bli ei Nikoline om vi får ei jente....Å Aleksander om d kjæm en gutt:)

ah, ja det er de to navnene jeg og liker best!:) Så blir spennende og se hva som vokser inni meg!:) hihi..

Nikoline er jo kjempe fint!:) Alexander synes jeg er et vanlig navn, men dog veldig fint og guttete, om jeg kan si det. :) hehe.. Har tenkt på alexander selv, men siden jeg kjenner en del som heter det føler jeg det ikke vil fungere helt, og tror ikke mannen hadde vært så begeistret for det. 

Evelyn er jo bare så skjønt navn.. Og hvis gutt syns jeg David er finest.. 

Tror vi skal både holde kjønn og navnet hemmelig..

Jeg leter etter man på E selv, så Evelyn blir vurdert. Men meg får du ingen hjelp fra, for jeg syns alle navnene er nydelige!

Evelyn og Johannes :-)

Evelyn:)) Det er en av grunnen til at jeg har valgt å holde det hemmelig denne gangen. Vil ikke bli påvirket av andre som ser rart på meg eller kommer med en kommentar ;) Også er det jo greit og ikke bestemme seg føre ungen er ute.

Lilly <3
Bestemor het det :)

Evelyn og David:)

Svarte Lilly og Johannes jeg.

synes de navnene er nydelige :)

Selv har jeg jentenavnet klart.. men har ingen aning på guttenavn enda. :)

Jeg likte Lilly og David best. Har egentlig en følelse at Lilly kommer til å være et mye brukt navn fremover, kjenner 3 stk som har fått det navnet den siste mnd.

Begynner å få følelsen av at jeg venter en gutt siden alle svangerskapstegnene er helt annerledes enn første gang. Da må jeg nok jobbe litt med mannen min, for jeg ønsker meg en Håkon. Det har vært tradisjon i familien å oppkalle bestefar i lange tider, og jeg vil ikke være den som bryter. 

Vi skal kalle opp om det blir jente også, men da blir det viktigste at det er et fint navn og ikke hvem som blir oppkalt. Gjerne fra min familie denne gangen, siden vi tok fra mannen sin side sist:)

Vi har heldigvis god tid på oss alle mann :) Lykke til med valget!

Så morro at flere svarer her!:) Jeg har jo tenkt på navnene lenge men det dukker stadig opp nye navn som jeg liker også:) he he.. Føler at navn er veldig viktig, siden det på en måte er med å "skape" barnet.. om jeg kan si det sånn. heheh...:P 

Bl.a  så har jeg også hatt navnet: Victoria Linnèa i hodet, som går å surrer rundt oppi der:P he he.. Jeg har en følelse på at det er en jente jeg går å bærer på, kanskje det er derfor flere jente navn dukker opp!!!
Men er ganske sikker på at det blir Johannes om det blir en gutt.
Som min farfar het; Johan,  og vi bor nå i hans hus som vi har total renovert.. Og min kjære har en onkel som heter Johannes:) 

Men som min bedre halvdel sa i går; Lilly kan du bare stryke. hahahaha! DET likte ikke han noe særlig. så da blir det ikke det:P men Evelyn  eller victoria linnea var de navnene han synes var finest:) Må jo klinge med etternavn også, synes jeg. Og det gjør begge navnene. jaja. gooood tid på å bestemme oss:)

evelyn og johannes :)

eg tenke og masse på navn men e veldi vanskeli... eg har mista 3 stk før så klare isje heilt å tro at dette ska gå bra ennå men håpe jo d:) er bare 5 uker idag <3

michelle85 skrev:
evelyn og johannes :)

eg tenke og masse på navn men e veldi vanskeli... eg har mista 3 stk før så klare isje heilt å tro at dette ska gå bra ennå men håpe jo d:) er bare 5 uker idag <3

Ja, jeg liker de to best av de 4 alternativene mine!:) hehe.. Hadde vært morsomt om vi fikk tvillinger da! da hadde det ikke vært noe tvil he he he!:) 

Ja, det er vanskelig. Skjønner du ikke helt klarer å tro på det skal gå bra!!! Hvor langt var du de andre gangene da?... Håper alt vil gå bra denne gangen!!!! LYKKE TIL!<3 sender over en *lykketilklem*!

første gang var eg 5+3 uker på vei og de to siste gongene var eg nok isje mer enn 4 veker trur eg så var nok bare borti veggen min og ikke noe mer mn fekk positiv test begge de gongene og... men imårå e eg 5+3 ijenn som eg var i fjor i januar men håpe d går bra denne gong :) mn dagene går så treigt...

Back
Topp