Navn...

~troll2012/2013?~

Gift med forumet
Noen som er begynt å diskutere navn allerede...?

Vi har diskutert navn på nestemann siden vi fikk snuppa for nesten 4 år siden, men vi blir bare ikke enige... Kjenner det kommer til å bli ufattelig vanskelig denne gangen, og særlig om det blir jente...

Har dere noen navn dere vurderer eller liker veldig godt??
 
Vi har snakket så vidt om det.
Jeg liker navn som Jonas, Tobias, Sebastian.
Han har kommet med Loke. Å da sa jeg NEI!! hehe

Men jente navn er umulig. Syntes Isabell er fint. Men vet liksom ikke... har heldigvis noen mnd på å bestemme oss :)
 
Vi er veldig opptatt av at navnet skal være norrønt da snuppas første navn er det...
Og så liker vi litt tradisjonelle norske navn, men vi blir jo ikke enige...
 
Vi har en gravid bok, som vi har hver vår notat side på hvor vi skriver navn vi liker, og kunne tenke oss:) hittil har det bare kommet navn som vi begge er uenige om, godt vi har god tid :p
 
Tror det blir en gutt denne gangen, så har 2- 3 navn klare! Eneste som gjenstår nå er å få samboeren med på laget 
Har et par jentenavn også da, men er litt mer usikker der :)
 


super-prøver skrev:
Vi har snakket så vidt om det.
Jeg liker navn som Jonas, Tobias, Sebastian.
Han har kommet med Loke. Å da sa jeg NEI!! hehe

Men jente navn er umulig. Syntes Isabell er fint. Men vet liksom ikke... har heldigvis noen mnd på å bestemme oss :)


Hehe, er så komisk, for alle de tre guttenavnene surret i hodet mitt i går.. =P Tror ikke det blir noen av dem, selv om jeg ELSKER Sebastian..

Blir det jente er navnet klart; Ida .. :-D Vi har også snakket om et navn til, vi liker dobbeltnavn. Jeg vil ha Ida Johanna, sambo Ida Elisabeth.. Jeg liker egentlig begge, så spørs om ikke han vinner. Men.. Tror det er en sikkelig gutteramp i magen. Om det er så, får vi et bittelite problem, altså..
 
Syns guttenavn er vanskelig, har mange jentenavn eg liker. Så var det å finne tre navn som passer sammen og begge liker. Skal ikkje bli lett
 
Jentenavnet er såå klart som et egg! :D verre med typen som Ikke har funnet guttenavn :p
 


Lykkepjuska skrev:


super-prøver skrev:
Vi har snakket så vidt om det.
Jeg liker navn som Jonas, Tobias, Sebastian.
Han har kommet med Loke. Å da sa jeg NEI!! hehe

Men jente navn er umulig. Syntes Isabell er fint. Men vet liksom ikke... har heldigvis noen mnd på å bestemme oss :)


Hehe, er så komisk, for alle de tre guttenavnene surret i hodet mitt i går.. =P Tror ikke det blir noen av dem, selv om jeg ELSKER Sebastian..

Blir det jente er navnet klart; Ida .. :-D Vi har også snakket om et navn til, vi liker dobbeltnavn. Jeg vil ha Ida Johanna, sambo Ida Elisabeth.. Jeg liker egentlig begge, så spørs om ikke han vinner. Men.. Tror det er en sikkelig gutteramp i magen. Om det er så, får vi et bittelite problem, altså..

Hehe, så vittig :P
Jeg syntes også Sebastian er utrolig fint! Men har forelsket meg litt i Jonas.. hehe
Er rimelig sikker på at det blir en gutt her også, føler ikke det er noe vits å tenke på jente ting en gang:P Har bare DEN følelsen.. hehe

Ida er veldig fint. Men niesen min heter Ida Helen faktisk, så det kan jeg ikke bruke.
Så det kanskje det er Ida Helen jenta deres skal hete om det blir det.. hehe (Om det blir jente da :) )

 
Navn er gøy OG vanskelig! Har jentenavn å velge mellom, men guttenavn er det verre med. Jeg vil ha et navn som ikke alle andre har. Ønsker et navn barnet er alene om å hete på skolen/ stedet vi bor. Og det har vi klart med guttungen på 4 år tror jeg. Så blir litt vanskelig nå... 
Ingenting som er klart enda iallefall :) Men jeg har laget en liste, hvor det stadig blir skrevet på nye navn jeg liker... også får vi se når vinter`n nærmer seg. Hadde vært kult å vente til h*n er født også, for å se om det dukker opp et navn når vi først ser baby`n vår ;) 
 


super-prøver skrev:


Lykkepjuska skrev:


super-prøver skrev:
Vi har snakket så vidt om det.
Jeg liker navn som Jonas, Tobias, Sebastian.
Han har kommet med Loke. Å da sa jeg NEI!! hehe

Men jente navn er umulig. Syntes Isabell er fint. Men vet liksom ikke... har heldigvis noen mnd på å bestemme oss :)


Hehe, er så komisk, for alle de tre guttenavnene surret i hodet mitt i går.. =P Tror ikke det blir noen av dem, selv om jeg ELSKER Sebastian..

Blir det jente er navnet klart; Ida .. :-D Vi har også snakket om et navn til, vi liker dobbeltnavn. Jeg vil ha Ida Johanna, sambo Ida Elisabeth.. Jeg liker egentlig begge, så spørs om ikke han vinner. Men.. Tror det er en sikkelig gutteramp i magen. Om det er så, får vi et bittelite problem, altså..

Hehe, så vittig :P
Jeg syntes også Sebastian er utrolig fint! Men har forelsket meg litt i Jonas.. hehe
Er rimelig sikker på at det blir en gutt her også, føler ikke det er noe vits å tenke på jente ting en gang:P Har bare DEN følelsen.. hehe

Ida er veldig fint. Men niesen min heter Ida Helen faktisk, så det kan jeg ikke bruke.
Så det kanskje det er Ida Helen jenta deres skal hete om det blir det.. hehe (Om det blir jente da :) )




Tja, oldemor heter jo Helene, og faktisk har det vært et familienavn.. Vet om 4-5 Helene'er tilbake i slekta.. =) Men jeg kjente ikke Oldemor Helene, så synes det blir litt dumt.

Forøvrig skulle jeg ønske min farfar het noe annet enn det han het. Det hadde vært en hyggelig hyllest til min kjære farfar.. Men.. Han het Arne. Jeg klarer ikke å kalle barnet mitt for det. :-/  Hehehe!
 
Jeg fant vårt favorittjentenavn nesten med en gang jeg ble gravid, så da blir det vel gutt :p det har vi virkelig ikke peiling på!
 
Her er navnet klart om det skulle bli jente .

Sånn var det forrige gang også, jentenavn syns vi er mye enklere. Navnet var klart med det samme, slet fælt med guttenavn da, og gjør det samme nå......

Syns det er færre fine guttenavn, og de som ER fine, er enten opptatt eller oppbrukt....bah!

Nå har vi jo allerede det jentenavnet vi falt pladask for med jenta vi har, så det er greit...hehe....om det blir gutt denne gang, som jeg tror, må vi bare finne navnebøker gitt....heldigvis har vi lik smak her i huset da, det er i alle fall bra
 
Venter med det til etter o.ul, men har noen navn på lur ;)
 
Her har egentlig navnene vært klare siden Alma ble født ;) Men kan jo endre seg det også, men foreløpig blir det enten Gabriel eller Lilli! ;)
(vi er veldig for oppkalling)
 
Vi ble sånn noen lunde enige om navn i går vi Iallefall guttenavnet :) 
 
Forloveden er engeksl, og vi er begge veldig glad i irske navn. Vi har en Kieran allerede, og har fabulert med at "nestemann" skal være Tristan eller Aidan. Jentenavn har vi veldig problemer med å bli enige om, siden alle forslagene mine minner han om "kona til Rooney" eller en eller annen han ikke liker... hehe :p
 
jente navnet er i boks...men guttenavn er det verre med,blir det gutt er jeg redd han blir navnløs,hehe...skal vel greie å finne ett navn men er såååå sikker på at det blir jente så det tenker jeg neste ikke på
 
Back
Topp