Navn

Emlas

Flørter med forumet
Har funnet ei kjekk navneside. Med navnekarusell. Kan skrive inn eksempler på navn som f.eks søskene sine navn. Så får du opp navn som er i den sjangeren du ønsker. Siden er : Navn.klikk.no

Artig, trenger litt inspirasjon

Syns aldri den sia har gitt noen gode forslag, men så har kanskje et "vanskelig" navn som utgangspunkt når vi skal velge navn igjen...

Veell.... Eg trudde ikkje at Eilin va et typisk utenlandsk navn.... men.. Offameg..

Hehe. Ja er mange spesielle navn. Men jeg trykker og trykker. Det kommer mange bare navneforslag ;) men selvfølgelig mange rare også. Det ga hvertfall meg inspirasjon:)

kult.. må prøves :)

Anik skrev:

Frøken Muffin skrev:
Syns aldri den sia har gitt noen gode forslag, men så har kanskje et "vanskelig" navn som utgangspunkt når vi skal velge navn igjen...

Ja får ikke mye fornuftig ut av den jeg heller.... Men nå ble jeg nyskjerrig på det vanskelige navnet hehe

Hehe, godt det ikke bare er meg!
Det er spesielt nok til at jeg ikke skriver det på bv/nettforum for jeg vil ikke at sønnen mitt sitt navn skal kunne googles om noen år og det de finner er svada fra hu teite mora hans Men mye mulig det snart kommer en signatur eller noe annet lurt hvor det står hva han heter, for han har et flott navn (etter våres smak!) så andre burde jo få bruke det som inspirasjon

Back
Topp