navn? :)

luana

Forelsket i forumet
Noen som vil dele navnet på lille spira?? :)
Veit mange bestemmer navn lenge før de blir gravide, så hadde vært moro å høre alle de kreative navnene :)

Hvis det blir gutt ønsker jeg å oppkalle etter bestefaren min som het Henning. Ellers er Olai og Helios kule navn :-)
 Jentenavn usikker, men jeg liker: Alvilde, Joanna, Jendine, Ariell, Annalise, Sunniva, Viola, Kamille, Elsa, Birgit, Vibe og Olava.

Synes det er fint med oppkalling og litt uvanlige navn :-)

Ikke inne på navn ennå... Må komme oss litt utti svangerskape først...

Blir nok oppkalt etter bestefaren til sambo om det blir gutt her :) Kristoffer :)
Om jente så har jeg ikke peiling ennå, men liker uvanlige navn jeg og :) Sanne synns jeg er veldig fint :)

Guttenavnet er klart og det er Jonas.. Når jeg ble gravid med nr 1 ville vi enten ha Emil eller Jonas.. Å etter som tiden gikk var det en Emil i magen.. Så da blir det en liten Jonas hvis det er en liten gutt i magen..

Hvis det blir jente, er vi litt mere usikre.. Men heller litt mot Randi.. Min oldemor heter det, og ingen er oppkalt etter henne.. Er bestefars drøm at noen bruker navnet etter hans mor på sine barn..

nei, må vente til jeg vet hvilke kjønn det er! =) 

Guttenavnet er klart, mens jentenavnet er vi ikke helt sikre på enda. 
Det vil si vi klarer ikke bestemme oss for et av de seks vi har på listen, hehe!

nææ.. var litt tidlig det ennå :) Det var kjempevanskelig å bestemme guttenavn sist, så tenker vi venter til vi vet kjønnet

Vi har ikke bestemt oss, for det er veldig tidlig ennå.. Men litt har vi tenkt.
Guttenavn: Emil eller Joachim.
Jentenavn: Tomine, Thea Sofie eller Sofie

Jente navn er klart fra forje svangerskap. Men gutte navn , ikke prata om:) var jo så vanskelig finne på guttenavn til sønnen så:P

Back
Topp