navn?

nnugni

Glad i forumet
sikkert blitt spurt om før men er det noen som har noen navn
liggende å lure hadde bare hvert gøy å høre hva slags navn dere liker
både jente og gutt

har noen favoritter selv men min mann er ikke helt enig da
jente: viktoria, emma. anna, cornelia(dette liker ikke mannen min)
gutt: andreas, odin, oskar,aleksander,
har mange fler men dette er hverfall noen
gleder meg til å se hva dere skriver

Vi er faktisk ikke langt unna å vite hva den lille i magen skal hete, men så har vi jo prøvd leeenge! Har ikke lyst til å røpe de sterkeste alternativene ennå, men kan godt si noen som jeg liker, men som det vel ikke blir; Mio (elsker det navnet, men så har en del kjendiser begynt å bruke det, og da blir det litt teit), Adam (mannen er ikke fan), Stella (er vel ikke helt utelukket da) og Naima. :)

Ååå, det er så mange fine navn der ute! Jente: Ada, Stella, Pernille, Amalie, Hannah, Mina, Thilie, Martine, Mie, Tia og så mange mange fler! Gutt: Theo, Emmanuel, William, Liam, Brian, Leon og tobias:)

Hvis det går i boks denne måneden, og jeg blir gravid, må vi nok starte diskusjonen umiddelbart.... :-) Forrige gang brukte vi FRYKTELIG lang tid på å bestemme oss, og vi har bittelitt forskjellige ønsker. Men vi er begge glade i gamle norrøne navn: Ask, Brage, Trym, Embla, Sunniva osv. Mannen heller aller mest mot de mindre brukte variantene da.... Før (les: på ungdomsskolen) var planen min at alle barn skulle ha dobbeltnavn fra "Isfolket," og selv om det ikke har blitt helt sånn har jeg nok havnet litt i den gata

Back
Topp