navn??

tinne87

Andre møte med forumet
Noen som har noen navneforslag? Finner ikke guttenavn. vi blir liksom ikke enig :P

Andreas, Eirik, Mikkel, Mikael, Øyvind, Gustav, Emil. 

Dette er noen som står på vår liste. (Ikke Eirik da, siden vi har en gutt med det navnet fra før :-) ) 

Vi sliter med det samme! Det eneste gutte navnet vi har på lista er Noa men det er jo så vanligt.

Noah, Matheo, Cristiano, Jonatan..

Huff, sliter med å finne jentenavn vi!

Even, August, Tobias, Jacob, Samuel, Emre, Aksel, Albert, Karsten, Sivert, Phillip, Victor, Vetle, Jesper. Der er ihvertfall noen forslag:)

Cicci79 skrev:
Vi sliter med det samme! Det eneste gutte navnet vi har på lista er Noa men det er jo så vanligt.

det er jo kort, så hvis du liker det kan du jo kombinere det med ett litt mer uvanlig et? :)

Noe forslag til hva evt skulle passe til Noa da? Klarer ikke å komme på noe. Også liker vi at det er kort. Datteren vår heter Nelly Kristina men vi sier bare Nelly.

Christine1989 skrev:
Huff, sliter med å finne jentenavn vi!

Even, August, Tobias, Jacob, Samuel, Emre, Aksel, Albert, Karsten, Sivert, Phillip, Victor, Vetle, Jesper. Der er ihvertfall noen forslag:)

jente navn er lett hos oss, veldig bra vi får ei jente..mannen min forbinder alltid guttenavn med folk han har jobba med... ååå det er han elektrikkeren, å nei ikke det navnet da tenker jeg på han rørleggeren.. osv.. tihi..

litt vanskelig å komme med navneforslag, når du ikke har noen retning å peke oss i da, feks hva har dere likt, hvilken bokstav skal det begynne med osv :P 

lille gutt heter espen så må vel kansje passe litt til d? :P hehe syns det er så vanskeli å finne guttenavn, vi har tenkt på emil,noah, leander, å sander, men er så usikker :)

tinne87 skrev:
lille gutt heter espen så må vel kansje passe litt til d? :P hehe syns det er så vanskeli å finne guttenavn, vi har tenkt på emil,noah, leander, å sander, men er så usikker :)

Espen kan passe med Even, Erling, Elling hvis du syns det er greit med samme bokstav. :)

Vetle - som nevnt ovenfor er jo et nydelig navn :)
Eller Iver, Noel, Edwin, Aaron, Birk, Micah...

Ikke for vanlige, men korte enkle norske navn likevel :)

Sigurd, Håkon, Vetle, Eivind, Ørjan? Staute, norske navn som passer som lillebror til Espen :)

Vi har valgt Sebastian! :)
Jeg må ha et navn som funker på både norsk og spansk, men det er jo meg.
KOmmer litt ann på hva du ser etter, norske tradisjonelle navn eller noe annet?
selv har jeg problemer med å se på et spedbarn og tenke EINAR, men det er nå meg. 

men jeg synes Sebastian, David, Isak, Jacob er fine navn :)

Mange fine navn :D hehe såå vanskelig å velge :P Vil ha et navn som ikke er så vanlig, som "alle" heter :P

Hvis vi får jente blir det Lillian. Det er et navn jeg alltid har elsket, men er også mellomnavnet til min mann sin farmor, som betydde utrolig mye for han.

Hvis det blir gutt har vi tenkt Julian.. men det plager meg at det er veldig mye brukt. så har også tenkt på jonas, sebastian, tobias.. litt lost selv..

siden vi ikke vet kjønnet må vi uansett vente og se til vi bestemmer oss :)

fine navn :) Jeg ville å ha jonas men det heter gudfaren til begge to :) Tobias e å vældi fint :) hehe e så mange fine at jeg vet ikke ka jeg skal velge, får kanshe vente til lillegutt blir født for å se hva han passer til :)

Kasper, Sander, Lukas, Emil, Adrian. Dette med navn er ikke lett

Back
Topp