Navn....

cilimor

Glad i forumet
Ja,jeg vet det gjerne er vell tidlig å begynne og snakke om navn til barnet ennå,men har dere tenkt på noen navn?
Jeg tenker jo litt nå og da,men vi har liksom ikke satt oss ned å snakket om det.Noe av grunnen til at jeg tenker på navn er at to av barna våre(som ikke vet ennå at vi skal ha baby) har kommet med forslag.Gutten vår på 3,5 vil ha en bror som skal hete Bagash,et navn som søstrene hans gav han når han ble så stor at han fikk være med å leke med dem.Mellomste jenta 5 vil ha ei jente som skal hete Petra eller Pertonella (noe jeg på tull kaller henne av og til). Kan garantere dere at det ikke blir noen av disse forslagene vertfall  emoticon.

navn trur eg en tenke litt på uansett, sjøl om en gjerna ikje har lyst.. det surre i baghåve... me har nok guttenavn klart... Men jentenavn e vanskeligt... det sleit me med forrige gang og... Då hadde me guttenavnet klart itte 2 dager...

Vi (les jeg) tenker navn hele tiden. Vi er enige om jente navn fordi det var et av alternativene til datteren vår, mens guttenavn sliter jeg veldig med. Aner virkelig ikke hva babyen skal hete om det blir en gutt!
Petra er jo forresten kjempesøtt navn da:-)

Kommende storebror fikk navn på T, min forbokstav
baby skal derfor ha mannens forbokstav, E!
Jeg har noen favoritter, men vi diskuterer det nok ikke så veldig før vi evt vet kjønn =)

Navn ja, har så vidt begynt å tenke litt på det, men jeg tørr ikke tenke for masse da jeg er redd jeg ikke får tatt i bruk navnet. Petra er et fint navn 

vi har noen navn i bakhode. Men har ikke bestemt oss for noe enda..

Vi har ikke snakket så mye om det, men har gjort det før og vi er veldig uenige. Mannen har bestemt navn på de to første så denne gangen tror jeg ikke at jeg skal gi etter, men stå på min favoritt :)

vi har vel ikke snakket om det, men jeg har jo tenkt litt. Har et jentenavn jeg liker, men guttenavn syns jeg er vanskligere.

Navn tenker jeg ikke på.... Jr fikk ikke offisielt navn før han var 3 uker eller noe :P
Syns det med navn er skikkelig vanskelig...

Blir det gutt har jeg et navn jeg vil ha. Jente navn er må jeg tenke på, godt det er noen måneder igjen :)

BelleNr3 skrev:
vi har noen navn i bakhode. Men har ikke bestemt oss for noe enda..

Ser det e mage som har jentenavn så godt som klare.. Godt for meg. For hvis me får jenta så komme eg t å slite.. Så vanskelig å finna et navn, rettere sagt, et navn som maen kan ver enig i.

Ja, synes det er vanskelig. Også må det passe til storebor Elias sitt navn.

Har noen jentenavn på lur, men guttenavn syntes jeg er vanskelig..
Jeg er veldig glad i litt sjeldne navn, min datter er oppkalt etter min oldemor..
Har ikke tenkt sånn kjempemasse enda, må se at ting går bra først :-)

Jeg har både gutte og jentenavn klart. Det at sambo er veldig uenig har ikke så mye å si i grunn. Har noen mnd på meg enda! :D

HEr har vi hatt både guttenavn & jentenavn klar helt sia første gutt :D 

Har gutt og jentenavn klart.
Men vil ikke dele det her.. for di er mine :)
Liker sjeldne navn emoticon

Camilla-arriane skrev:
Har gutt og jentenavn klart.
Men vil ikke dele det her.. for di er mine :)
Liker sjeldne navn emoticon

Samme her:)Men,jentenavnet er ikke spesielt...Men,guttenavnet er det max 20stk i Norge som heter ...Liker det veeeeldig godt:) Aldri møtt noen med det navnet hehe

Back
Topp