Navn

MammaOgBonusmamma:)

Flørter med forumet
Hvordan er det med der, har dere bestemt navn enda? Denne gang venter vi ei jente, og var sikre på at navnvalget skulle bli lett, men den gang ei ;) Så er det noen som har noen fine jente navn dere vil dele?

Lurer jeg og på:)

Så langt liker jeg Julie, Lilja, Ronja, Ingeborg.... Ja og sikkert mange flere, men kom ikke på flere nå;)

Her har vi valgt navn, men ikke bestemt oss helt enda. Skal vente til vi har vært på 3D, sånn at vi ser hvordan hun ser ut ;)

Likte Lilja da Kjempefint navn!! Her har vi valgt Tirill, også er vi usikre på om vi skal ha mellomnavn eller ei.

Er ikke bestemt da - men vi er liksom begge enige om at vi liker navnet =) Føles ikke heeeeelt "greit" å kalle henne Tirill enda, menmen.
Sist hadde vi noen navn som vi vurderte, men Lucas het ikke Lucas før etter 3D ul, for da så vi jo at han helt sikkert het Lucas =)

Så vi bestemmer ingenting enda - men vi har navn klart - så får vi bare håpe det er en Tirill i magen da ;)

jente navnet mitt har vært klart siden jeg var liten så det var ikke så vanskelig, så denne prinsessen skal hete Bianca emoticon

om jeg har det fra bernard og bianca eller ti ting jeg hater ved deg husker jeg ikke, har i hvertfall alltid elsket det navnet :) 

Vi har jentenavn klart, men vil se om det passer på henne når hun kommer ut først :)

Har noen i reserve hvis ikke. Vårt jentenavn må klinge fint på engelsk og norsk siden min man er engelsk.

Her har vi navnene klare :) Blir det jente skal hun hete Mariann, oppkalt etter tre bestemødre: Mariann, Mary og Anny :) Blir det gutt skal han hete Johan, oppkalt etter bestefaren :)

Vi har snakket om navn lenge og jeg hadde hele tiden en favoritt... 
Lilli-Nora :DMeeeen...nå er det akkurat som om jeg har gått lei av det...   vet ikke jeg...men jeg er lissom ikke så begeistret lenger...  litt rar jeg..hehe

Nå får vi gutt, men hvis vi får en jente ved en senere anledning tipper jeg hun blir hetende Marta, Ane eller Ingrid :)

Vi har ikke diskutert navn noe særlig enda, men jeg liker Marte, Marta eller Maria.

Hmm..nei, vi har liksom lagt den diskusjonen på is...med første hadde vi navnet klart før ultralyden, og det var liksom det eneste jentenavnet jeg synetes noe om...så nå har vi ingen til lillesøster :p

Vi snakket litt om navn etter ultralyden. Jeg har to forslag og mannen min hadde ikke noen motforestillinger da. Vi har ikke snakket noe mer om det. Får ta det når det nærmer seg. Sist hadde vi et navn klart og to i reserve. Det ble ett av reservenavnene og det passer helt perfekt på gutten vår. Vi vet ikke kjønnet.

Back
Topp