Navn?

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet
Har dere noe navn dere liker jenter ?:)

Jeg er veldig glad i navna Liam og Noah :-)
På jente er jeg veldig glad i Veslemøy, men kjæresten er ikke like fan :(

Av jentenavn er Guro, Anna og Ingeborg favoritene per idag.
Guttenavn er litt vanskeligere, men Aksel og Eskil liker jeg godt.

Det er så utrolig mange..
Jentenavn: Sophia, Miranda, Rebecka, Tindra osv osv

Guttenavn: Mathias, Mikael, Theo, Tian, Samuel

Ingen av disse er aktuelle om vi får flere barn da, for da skal vi nok oppkalle igjen, siden vi gjorde det med den første

skal skrive inn hvilke navn vi liker,hvis vi er gravide denne gangen =)

jentenavn har vi om vi få jente ;) det er Celine. (om det passer da!)

guttenavn aner jeg ikke :p

Har en Noah, så det liker jeg jo såklart!
Leah på jente - men kanskje litt for likt?
Johanne liker jeg godt, det har jeg tenkt uansett som mellomnavn, eller alene....

Førstemann har to navn, men nr to trenger ikke fordetom. Hva mener dere om det?

Her er både guttenavn og jentenavn klare :P

Ikke fordi vi er så ivrige, men rett og slett fordi de var klare fra sist svangerskap :D

Men, sier ikke hva vi har tenkt før jeg røper navnet mitt, ellers kan det hende noen "snikere" skjønner hvem jeg er :D

Guttenavn er VANSKELIG!!!!!

Myye enklere å finne jentenavn!!!
Hvis dette går bra og det skulle gjemme seg ei lita tulle i hybelen min, kunne jeg tenkt meg navn som Kaja, Klara eller kanskje Iselin!
(I og med at erta har vært nedfryst noen måneder!!! Iselin liksom! Hi-hi!)

Navn er så vanskelig! Er jo mange som er kjempe fine, men vil helst velge et som ikke alle andre heter. Særlig ikke navn som allerede er brukt i familie eller vennekrets, og da er jo en god del allerede utelukket. :P

Kan jo nevne noen som mest sannsynlig ikke kommer til å bli brukt, men som jeg syns er kjempe flotte navn :)

Marissa, Linnea, Leah, Angelica, Isabell, Michelle.

Sander, Tobias, Leo, Liam, Patrick, Henrik, Isak.

Synes også det er mye lettere å finne jentenavn enn guttenavn :p

Navn jeg liker:

Jente: Olea, Erle, Alva, Helle, Synne, Vilje

Gutt: Vilmer, Olander, Kasper, Brede, Vetle

Navna er allerede bestemt og det var de før førstemann kom til verden! Hvis jeg er gravid, og alt går bra, kommer det enten en liten Jonas eller ei lita Randi :)

Men liker veldig godt Sara :D Hadde døpt jenta mi som det, hvis ikke søstra mi hadde hett det.. :P

Førstemann var Kasper og er det gutt i magen nå så har vi snakket om Krisander. Men tror faktisk det er jente i magen denne gangen og da må det diskuteres. Hvertfall noe på K da :)

Back
Topp