Navn:)

caka*

Betatt av forumet
Jeg har begynt åtenke på navn allerede jeg, så hvilke navn passer til Amalie? både jente- og guttenavn:)

er utrolig dårlig på sånt, gruer meg nesten til å begynne å tenke på det selv, så ingen hjelp her i gården ;)

Her har vi både guttenavn å jentenavn klart :)

det er jo så individuellt hva man synes passer, jeg synes navn på samme forbokstav passer sammen, slik som Amalie og Amanda, men vet mange er uenige der da..

men av en eller annen grunn, synes jeg Sebastian passer..

Er ikke så god på å finne navn, synes det er veldig vanskelig. To guttenavn jeg liker godt, William og Aksel, men kjenner flere som heter det, så kan ikke velge det selv.
Sist hadde jeg lagd meg en liste (etter vi visste det var en gutt) og da samboern min så den sa han: " er dette nei-lista?" Vi ble enige til slutt da. 

rita. skrev:
Her har vi både guttenavn å jentenavn klart :)

det er jo så individuellt hva man synes passer, jeg synes navn på samme forbokstav passer sammen, slik som Amalie og Amanda, men vet mange er uenige der da..

men av en eller annen grunn, synes jeg Sebastian passer..

Jeg liker amanda veldig godt, og syns det passer til amalie:) men det er ikke på mannen sin toppliste desverre. Vi skal helst ha et navn uten r fordi mannen er fra vestlandet og jeg fra østlandet så da sier vi navnene så forskjellig, syns foreldrene ti et barn skal si navnet på lit måte:p

Sist hadde vi bestemt oss for Mathias om det ble gutt så kan være det blir det denne gangen hvis det blir gutt. Mannen vil egentlig ha maximillian, men jeg er litt mer usikker på den.

Jeg synes det er så koselig å ta familienavn, dere har ikke noen fine å hente fra slekta? Vi har to jentenavn og et guttenavn klare, så her satser vi på 4 barn totalt :)

Back
Topp