Guttenavn har vi nå klart :) ENDELIG enige der.. :p fikk det klart i går, da jeg spurte om han syntes navnet var fint, noe han syntes =) Han har hatet alle andre forslagene mine, men nå er jeg bare glad for det.. For det gjorde jo slik at vi fant det perfekte navnet om det blir en gutt! :) Og så kunne han med det samme slenge på et mellomnavn som passet.. Men usikker om vi skal bare bruke det ene eller ha to navn, da jenta vår bare har ett navn. Så lurer vi på om vi skal ha bare ett på nr. 2 også.. Det er ikke på noen av topplistene :) enda.. Noe som faktisk overasker meg litt.. Kort og enkelt navn, som tydeligvis skal være d som ligger på topp nå, kortte og enkle navn.. Men skal aldri si aldri. Håper det ikke blir for vanlig jeg da. Men det er egentlig ikke et rart eller uvanlig navn, så litt rart. Men med vår flaks kommer det vel på topplisten snart kansje.. :/ Men veldig fornøyd med å finen dette enkle, korte fine navnet som faktisk ikke er på topplisten ;p Mine forige forslag til mannen var faktisk noen av navnene som lå på topplisten, synes mange av disse også er fine.. Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om den listen. Tar de navnene jeg liker. Men såklart er jeg mest fornøyd med å ha navn på mine barn som ikke alle andre har egentlig! Noen vil jo ha toppliste navn, men jeg vil ikke at alle i nabolaget skal hete det samme eller bli sett på som noen hermegås..
Jentenavn har vi ikke klart å finne eller bestemt oss for. jeg synes desverre at topplistenavnet Linnea er fint, men siden det er så på topp må jeg vel innrømme at jeg har lyst til å finne noe annet. Har ikke hørt va mannen synes om det, men regner med han ikke liker det! :p Datteren vår heter Natalie, og dette navnet hadde jeg bestemt at min kommende datter skulle hete helt ifra jeg begynte å leke med dukker! :p Så der var jeg ikke lett å vri om! Heldigvis likte mannen det :)
Guttenavn jeg og mannen likte som kan være til inspirasjon for andre ;) men som vi ikke ble enige om.. :p
- Isak
- Marcus
- Benjamin
- Sebastian
- William
- Niklas
- Kevin
- Sindre
- Thobias og Robin <3 Navnene på mine kjære tvillingutter som ble født så alt og alt fortidlig.. Hadde vi ikke brukt disse navnene fra før, hadde det vel blitt en av disse på en kommende gutt..
Jentenavn jeg liker og som jeg må spørre mannen om han liker:
- Linnea
- Leah
- Tuva
- Amalie (men for likt Natalie og Emilie som også er veldig fint, men som et nært vennepar har til navn på sin datter)
- Sunniva (men mannen nekter..)
Har endelig klart å finne guttenavnet jeg bare elsker å må ha om det blir gutt.. Men klarer ikke å finne det perfekte jentenavnet igjen.. Liker de tre første her, men de er for toppe liksom. Og ikke helt det perfekte jeg leter etter kansje :p Kan hende det er så vanskelig med jentenavn siden vi allere har det perfekte jentenavnet på jenta vår ;p hehe.. Nei, det hadde jammen meg værdt lettest om det ble en gutt denne gangen altså :p
Ingen som kan komme med litt navnefoslag her på BV.?? Skulle hatt en egen link, toppliste med en slik liste..
Her er noen navn jeg kommer på i farta til inspirasjon:
Guttenavn:
- Adrian
- Brage
- Nikolay
- Ruben
- Mathias
- Marius
- Loke
- Trym
- Johan
- Jonatan
- Emillian
- Emanuel
- Sondre
- Lucas
- Gustav
- Ludvik
- Thomas
- Robert
- Liam
- Vemund
- Ellias
- Reidar
- Christoffer
- Henning
- Lars
- Magnus
- Stian
- Aleksander
- Ståle
- Ted
- Jhonny
- Andreas
- Sigbjørn
- Adam
- Eivind
- Øyvind
- Tom
- Ove
- Rolf
- Christian
- Karl
- Oskar
- Odin
- Tony
- Oliver
- Kjell
- Ivar
- Rune
- Runar
- Ådne
- Aksel
- Per
- Pål
- Bjørn
- Bjarne
- Kenneth
- Kent
- Are
- Tor
- Arve
- Arvid
- Michael
Jentenavn:
- Christina
- Victoria
- Tirli
- Sol
- Angelica
- Line
- Therese
- Sofie
- Linn
- Iren
- Irene
- Emilie
- Emma
- Malin
- Karina
- Elisabeth
- Gretha
- Grethe
- Runa
- Tone
- Mari
- Charlotte
- Mia
- Celine
- Thea
- Solveig
- Kristin
- Kristine
- Laila
- Marlen
- Yonna
- Merle
- Mari
- Maria
- Marit
- Marita
- Joyce
- Vårin
- Idun
- Marta
- Mathilde
- Caroline
- Carola
- Sanna
- Sunna
- Mie
- Tale
- Oda
- Nina
- Kine
- Ane
- Anna
- Anette
- Silje
- Renate
- Rita
- Eirin
- Eli
- Else
- Åsta
- Lise
- Liv
- Kirsti
- Kjersti
- Sandra
- Sabrina
- Hanne
- Kathinka
- Miriam
- Mariell
- Ingvild
- Jeanette
- Ayla
- Inga
- Ingrid
- Ingunn
- Jorunn
- Torun
- Sølvi
- Sylva
- Mona
- Mariann
- Marianne
- Torbjørg
- Tora
- Siv
- Anita
- Reidun
- May
- Maya
- Nicole
- Hege
- Eva
- Helene
- Ida
- Tina
- Ann
- Anne
- Monica
- Melinda
- Marte
- Merete
- Beate
- Bea
- Magdalena
- Trine
- Elise
- Jessica
- Marie
- Melanie
- Åse
- Gunn
- Berit
- Tove
- Rakel
- Martine
- Lina
- Linda
- Lotte
- Sara
- Selma
- Siri
- Ragne
- Ragna
- Isabell
;p
Jentenavn har vi ikke klart å finne eller bestemt oss for. jeg synes desverre at topplistenavnet Linnea er fint, men siden det er så på topp må jeg vel innrømme at jeg har lyst til å finne noe annet. Har ikke hørt va mannen synes om det, men regner med han ikke liker det! :p Datteren vår heter Natalie, og dette navnet hadde jeg bestemt at min kommende datter skulle hete helt ifra jeg begynte å leke med dukker! :p Så der var jeg ikke lett å vri om! Heldigvis likte mannen det :)
Guttenavn jeg og mannen likte som kan være til inspirasjon for andre ;) men som vi ikke ble enige om.. :p
- Isak
- Marcus
- Benjamin
- Sebastian
- William
- Niklas
- Kevin
- Sindre
- Thobias og Robin <3 Navnene på mine kjære tvillingutter som ble født så alt og alt fortidlig.. Hadde vi ikke brukt disse navnene fra før, hadde det vel blitt en av disse på en kommende gutt..
Jentenavn jeg liker og som jeg må spørre mannen om han liker:
- Linnea
- Leah
- Tuva
- Amalie (men for likt Natalie og Emilie som også er veldig fint, men som et nært vennepar har til navn på sin datter)
- Sunniva (men mannen nekter..)
Har endelig klart å finne guttenavnet jeg bare elsker å må ha om det blir gutt.. Men klarer ikke å finne det perfekte jentenavnet igjen.. Liker de tre første her, men de er for toppe liksom. Og ikke helt det perfekte jeg leter etter kansje :p Kan hende det er så vanskelig med jentenavn siden vi allere har det perfekte jentenavnet på jenta vår ;p hehe.. Nei, det hadde jammen meg værdt lettest om det ble en gutt denne gangen altså :p
Ingen som kan komme med litt navnefoslag her på BV.?? Skulle hatt en egen link, toppliste med en slik liste..
Her er noen navn jeg kommer på i farta til inspirasjon:
Guttenavn:
- Adrian
- Brage
- Nikolay
- Ruben
- Mathias
- Marius
- Loke
- Trym
- Johan
- Jonatan