Navn?

blomst3

Blir kjent med forumet
Jada, jeg har allerede begynt å tenke på navn jeg! GLEDER meg jo sånn! Og jeg satser alt går bra nå, siden jeg er 13+2

Navnene er allerede bestemt her! Viss det blir gutt så blir det Sindre, å viss det blir jente så blir det Frida eller Lilly! Samboer holder mest på Frida, mens jeg holder mest på Lilly Så blir nok en kamp da om det blir jente!! Har dere andre tenkt noe på det eller syns dere det er aaaaaaaaaaaltfor tidelig?

Håper ikke noen stjeler navnene mine nå, hihihihi 

FrkHerv skrev:
Jada, jeg har allerede begynt å tenke på navn jeg! GLEDER meg jo sånn! Og jeg satser alt går bra nå, siden jeg er 13+2

Navnene er allerede bestemt her! Viss det blir gutt så blir det Sindre, å viss det blir jente så blir det Frida eller Lilly! Samboer holder mest på Frida, mens jeg holder mest på Lilly Så blir nok en kamp da om det blir jente!! Har dere andre tenkt noe på det eller syns dere det er aaaaaaaaaaaltfor tidelig?

Håper ikke noen stjeler navnene mine nå, hihihihi 

Flotte navn!

Vi har og tenkt litt... Det vil si MEG.. hehe..

Om det blir jente, kan det bli Lilja eller Rikke.
Og dersom det er gutt, så liker jeg Theo og Dennis

Vi skreiv opp ein haug med navn når denne babyen bare var i tankene :P
Men vi har ikke bestemt noe enda...
Skikkelig vanskelig!!

Blir det jente vil hun bli kalt opp etter fars biologiske mor (han er adoptert) blir det gutt får vi slott litt til for der er vi ikke enige enda.. 

Men blir noe internasjonalt med spansk mellomnavn slik første har.. :D

Jentenavnet er allerede bestemt, men guttenavn blir det verre med da vi bare var enige om 1 guttenavn til forrigemann.. ;)

Vi er enig om guttenavn, men jentenavnene mine ble ikke tatt godt i mot hehe :) Men vi kommer nok helt sikkert til en enighet :)

Navn er skikkelig vanskelig.... Nå må det jo passe til storesøster sitt også!

Er enig om guttenavn, jentenavn har vi ikke pratet så mye om egentlig. Vil vente å se hva det er som skjuler seg i magen før vi tenker mer!

Jente så blir det Lily etter min farmor.... Sliter litt med guttenavn.

Blir det jente, regner jeg med at det blir Ada. Vi er A-team. Vi alle har navn som begynner på A og har tre bokstaver. Jeg heter Ane, sambo heter Are og sønnen vår heter Ask. Ask og Ada synes jeg passer fint sammen. Hvis det skulle bli en gutt, blir det værre. Har ikke kommet på /funnet noen fine guttenavn på A og tre bokstaver, så da kan det hende vi må bryte "mønsteret" vårt

Vi har bestemt oss for Jenny hvis det blir jente ( etter min bestemor), gutt er vi litt usikkre enda;) Heldigvis litt tid på oss;)

Første navnet har vi hvis det blir jente. Har vært bestemt siden før vi fikk førstemann :-) Guttenavn aner vi ikke....uansett skal det være to navn, og de må kunne uttales lett på både norsk og spansk :-)

Back
Topp