Navn :)

Natha90

Forelsket i forumet
Om du/dere skal ha et barn til, hva slags navn har dere på topplisten ? Her hadde vi navnene klar før vi fikk barn:) Jentenavn: - Jessica Mari - Michelle Hennie - Savannah Elise Guttenavn: - Jørgen Aron (navnet på lillegutt) - Sebastian Elias - Nathan Oliver

Min navnliste er et tekstdokument på 3,5 sider:P Elsker å sitte å lete etter navn så jobben blir stor hvis vi skal navngi en knott til;)

Vi har navnene klare om vi skal bli velsigna med et knøtt eller to en gang. 

Rosè Ella 

Eldar Thoeder ( Uttaltes Tuder) 

Men vi får se om jeg liker navnene like godt når en gang kulen på magen er på vei. 

Har tenkt på navn, selv om sjansen for flere er liten.. 

Nå har jeg to jenter, og både jg og jentene mine har navn med D i seg..  Så hvis det hadde blitt en jente til så hadde det bok blitt en HEDDA eller LINDE.
Linde kanskje mest, fordi da har vi alle (også mannen min og englesønnen min) I i navnene sine. :)

Et mellomnavn skulle det vært også, for det har vi alle (unntatt englesønnen)..

Hadde det blitt en gutt, så hadde det nok blitt det samme som var aktuellt sist jeg var gravid; SIVERT OLAI.     

Englesønnen min heter Iver.. så inni Sivert er jo Iver-navnet. <3  Også oppkalling etter mannen's bestefar som het Sigvald.  Olai er min bror sitt mellomnavn.

Ilayda Joleen Aleyna Michelle Ayla Emilian Donovan Adrian Ylias Aydin Aydan

Har to jenter nå , Emma Isabel og Helena..

liker også navnene: Jacob, Isak, Mikkel, Iben, Lotta, Michelle, Eline... har endel til men husker ikke alle fra listen :)

Syntes Synne er så fint emoticon

Jente: Eva Marie
Gutt: Per Idar eller Per Morten..

Merker jeg blir litt småsvett av enkelte navn som blir nevnt av folk her :)
Men det blir jeg stort sett alltid i slike tråder.
Sønnen min heter Ole Henrik. Det er oppkalling. En eventuell nestemann kommer også til å få et sterkt og godt, gammelt nordisk navn emoticon (savner vanlige hurtig-smileys)

Veeeeel. Alle er ikke glad i nordiske navn og alle er ikke nordiske.. Skulle min sønn blitt oppkalt hadde han vært: Bjarne Mustafa eller mehmet holger. Evt Jorunn hanim eller Britt Pakise... Ikke så snasent!

Mine navnevalg er iallefall ikke så veldig pompøse...

Jente:

Ronja
Josefine
Lotta

Gutt:

Armand
Dennis
Emil

Gutt : Storm.

Jente : Klarer ikke komme på et navn jeg liker akkurat nå.

For ei uke siden ville jeg sagt at hvis vi får en gutt til så ville det blitt Leo. Men nå har jeg blitt tante til verdens skjønneste Leo så da må jeg jo finne på noe annet emoticon

Jentenavn har jeg  ikke 

Jentenavn: Lilli, Tuva, Vera, Frida og Lotta

Guttenavn: Gabriel, Einar og Jonah

MalinDalin skrev:
Veeeeel. Alle er ikke glad i nordiske navn og alle er ikke nordiske.. Skulle min sønn blitt oppkalt hadde han vært: Bjarne Mustafa eller mehmet holger. Evt Jorunn hanim eller Britt Pakise... Ikke så snasent!

Supre oppkallinger det da :P hehe.. Bjarne Mustafa!!!!! Liiiiker :P

Back
Topp