Navn

Kvitre

Forumet er livet
Ja, nå som vi vet det er en liten gutt i magehuset, kan vi virkelig begynne å tenke på navn. JEg har virkelig ingen navn på lista!!!!!Har hatt 2-3 jentenavn etter Maiken, men guttenavn har jeg syns vært vanskelig. Er veldig klar på hva han ikke skal hete...

Hva syns dere er fint sammen med Maiken?

Marius, Adrian, Sindre, Lucas, Håkon, Sebastian, Fredrik.Hm....ikke lett nei. Guttenavn er vanskelig!

Lucas,Adrian,Niklas,Sander,Kasper,Tobias. er noen navn jeg kommer på ifarta..[;)]

Føler med deg for å si det sånn.. jeg sliter skikkelig med guttenavn selv! Her blir det mest sannsynlig Marius eller Adrian.

Andre navn jeg liker, men ikke kan ta: Markus, Johannes, Sebastian, Jonas, Henrik..

caspian er ett fint navn også :) casper,markus,didrik,andreas,martin,stian,benjamin,victor,tobias,alexander,

Haha, jeg satt faktisk på Gardermoen og tenkte på guttenavn for deg i dag! [8D][:D] men trøtt som jeg var, så har jeg nå glemt hva jeg fant ut...

Men altså, siden Maiken og Matias begge begynner på M, så synes jeg det passer best om også lillebrors navn gjør det.

Så... Mikael, Matheo, Markus, Marius, Martin, Morten..

Sliter selv med det samme, så følger med på tråden![:)]

Takk for tips [:D]

Navn jeg ikke vil ha er Mateo, Leo, Leander, Emilian, Nathaniel... og sånne i den duren (om noen skjønte duren [8D])

I tillegg heter gutten til bestisen min (født september 10) sebastian, oppbrukt er også Viktor, sondre, Didrik, Erik...
Og siden halve familien er fra bergen må det være navn uten tjukk L, og navn som Morten, Martin (rt-navn) blir så forskjellig på dialektene...

Har tenkt litt på Nicolay... det er i tillegg et gammel familienavn fra min side. Og Petter nevnte at han kunne tenke seg noe annet enn M-navn.

Et siste krav er at jeg ikke skal ha så mange assosiasjoner til navnet, og iallefall ikke negative, og det er en liten utforring i det yrket jeg har... [;)][:)]

Det skal ikke være lett, men det dukker vel opp et perfekt til slutt [:D]

Skal ikke jobbe mange år før det er mange navn som er uaktuelle altså!!! Hadde jeg blitt gravid et par år senere hadde gutte mine ALDRI het Magnus og Håvard for å si det sånn [8D]

Marius og Jonas har vært våre favoritter itillegg til Håvard og Magnus da [;)]
Kristoffer, Aleksander, Vegard, Trygve, Martin.

Jeg synes ikke guttenavn har vært så vanskelig jeg. Hadde vært mye vanskligere om vi hadde fått jenter her i huset.

Hvis du hadde ønsket et M-navn så ville jeg foreslått Mikkel! :)

Egentlig syns jeg Christian Fredrik er ganske fint...
Men broder'n heter christian, og en av Petters bestekompiser heter Fredrik, men sammen er det jo et eget... Hmmm....

Back
Topp