Navn

Eli81

Glad i forumet
Har dere tenkt noe særlig på navn enda? Vi bestemte jentenavnet for flere år siden vi, om vi får jente noen gang selvsagt. Da skal hun hete Mariell. Guttenavn synes jeg er mye vanskeligere, men vi har tenkt litt på Sondre.
Hva med dere andre?

vi har en liste vi laget for lenge siden...
men gidder ikke bestemme noe før ungen har kommet ut...
kanskje h*n ikke passer til å hete det vi hadde bestemt.

vi har ikke bestemt noe,men det er klart at man sitter å tenker litt på det.Jeg vet om mange jentenavn som jeg synes er fine,men guttenavn synes jeg er litt verre.Jeg har liksom "brukt opp " to guttenavn fra før som jeg synes var fine(på de 2 jeg mista)men jeg tror nok at det er gutt nå også,har det liksom på feelingen[:)]

Morsomt, vi har også tenkt på Sondre om det blir gutt [:)] Vi satte opp hver vår liste med navn vi, og så om vi hadde noen av de samme. Vi har ganske ulik smak, men er i alle fall enige om Tuva hvis det blir jente. Men så må man jo se hva som passer til barnet også når den kommer ut [:)]

Vi skal ha ei lita jente, og hun skal hete Celine. vi har også prata om Kaisa, men nå har vi bestemt oss for Celine

åhh, guttenavn synes jeg er det letteste...
tobias, sebastian, gabriel. er vel de vi har tenkt på..
jentenavn er det værre med. Vil liksom ikke ha et navn som minner feks. om en dust fra skolen eller noe slikt... skjønner??
Men amanda kanskje?

jente navn ble vi enig om ganske kjapt[8D]før noen baby var planlagt eller tenkt på.[:D]så da har vi det i boks om det skulle bli jente![;)]

gutte navn er det verre med,mange vi syns er fine men vi har så mange guttebabyer blandt venner å familie at alle er liksom brukt opp[:@]men vi skal altids komme på et fint om det viser seg å være en liten pjokk[:D]

forslag mottas![:)]

Back
Topp