Navn...

pippå

Glad i forumet
E d nokken hær som har tenkt å kalleopigjenn barne sitt etter nokken i familien?
Besteforeldre, Oldeforeldre og videre bakover i slekta.

D har vi planer om.
Jentenavn har vi bestemt oss for, d blir nokk: Anna-Oline.(mi mormor og hans farmor)
Guttenavn e litt verre,men ej har lyst å bruke: Didrik(min oldefar)

Så har vi lyst å ha dobbeltnavn på barna våre.

Vi skal ikke kalle opp, syns alle våre besteforeldre o.l har litt harry navn [;)] Ja, er litt kresen av meg [:D]
Men synes navna dere har var kjempe fine [:D]
Likte spesielt godt jentenavne [;)]

Svigerfar syns moren hans hadde så fint navn: Nanna. Jeg syns det er litt rart, men litt kult[;)] Men, føler ikke at det er et navn liksom. Er noe en sier på babyspråk når en skal skilles[8D]

jeg har tenkt litt, hvis det blir jente, å kanksje kalle henne opp etter mamma, men hvet ikke helt. blir kanskje for nærme?
besteforeldrene mine har veldig "teite" navn så det er ikke aktuelt

Tusen takk for d gullemitt09.

E ganske kresen på navn ej også,men d jentenavnet omfatter faktisj ganske mange i familien vår også.
Mor til min kjære heiter Ann-..... og søstra hass heiter Anne-......
Mamma sitt navn begynner på O og mitt navn ligner litt på resten.[;)]

Rappo: Ja e litt enig med dej der,men d går and å bruke d navnet(Nanna) som en basis.
Sjøl hadde ej Nannet som et alternativ i navnevalg.[:)]

Huff navn ja. Har tenkt litt på det der, men vi veit ikke om vi ska kalle de opp etter forfedra eller ikke enda.
Æ synes Amalie e fint og d e etter mi oldemor, men igjen det e ett pop navn nu og d vil æ heller ikke ha.. Ellers like æ Henrik som e etter min farfar, men d kan vi ikke ta da ongen te søskenbarne te min kjære heite d... Så vi får bare tenke videre.

Navnan du hadde va fin og ikke før pop[:)]

nei.... vi har ikke så fine navn å kalle opp etter... [&o] oldemora mi heter Gullborg... STAS navn... hohooo..... [:)][:D]

ORIGINAL: RuttiTutti

har kallt opp jenta vår etter mamma og hvis det blir gutt denne gangen skal vi kalle opp etter pappa som har vært meninga hele tiden hvis vi får gutt[:D][:D]

[:)]

Solveig er kalt opp etter min mormor, og to av oldemødrene til samboeren min. Det var veldig koselig å kunne gjøre det, og begge familiene ble veldig glade.

Hvis nestemann blir ei jent, skal hun hete Ingrid etter farmora til samboeren min - det blir også veldig hyggelig.

Det er selvfølglig også viktig at jeg liker begge navnene [;)]

Dersom det bir en gutt, har vi litt større problemer. Jeg skulle gjerne kalt opp svigerfar, som døde ti år før lille venne kommer til å bli født. Men svigerfar het da Odd Ronald - og jeg liker ingen av de navnene [:(]

Hahahaha! Da er det bestemt da! Marcus og Gullborg!! HAHAHAH (unnskyld<3)

Back
Topp