navn?

Savira

Elsker forumet
Har dere begynt å tenke ut navn enda?

Vi har snakket litt, og blir overhodet ikke enig.
Han har ett navn han liker veldig godt, og jeg syns ikke det er fint i det hele tatt... jeg prøvde å venne meg til det, men det funker ikke.. ikke engang som dobbelt-navn.... blir helt rar jeg...
Men, heldigvis god tid da.. hehe

Hvis Leah Emilie hadde blitt en gutt hadde hun hett Tobias. Jeg syntes det er så fint! Nå har sambo liksom slått seg litt vrang, og vil ha noe annet, men man har jo goood tid! Blir det ei jente syntes jeg Aurora er ett nydelig navn eller Mille, Sophia, Sofie, Katarina, Angelica, Evelyn! Mange fine navn. Problemet blir å finne en fin kombinasjon! Leah Emilie kom liksom helt automatisk. Jeg ville ha Leah, han ville ha Emilie, så da ble det jo ganske enkelt! [:)]

Ida Adine var ett helt nydelig navn [:D]
Men har alltid ville kalle Prinsessen for Thea Angelica,
Og Lucas Maximillian/ Emillian/ Emanuell viss det blir en prins.
Eller Max Emillian.

Har ikke tenkt så mye på navn ennå.Men tror vi kommer til å slite..sist fant vi mange jentenavn,men klarte ikke å bli enig om ett som vi likte begge to.Guttenavn fant vi to som passet sammen som vi begge likte godt, men ikke flere alternativ.

ORIGINAL: Karianne02

Ida Adine var ett helt nydelig navn [:D]

Taakk! [:D]

Jeg synes Bella og Petunia er fine navn... [:D][:D][:D] Lotta er et navn vi er enige i... så får vi se om det blir gutt eller jente da... eller kanskje begge deler[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp