Navn

Mariemor1

Elsker forumet
Har dere navnene klare?
Hvis vi får en jente blir det nok Mie Lovise.. det har vi vært enige om siden vi ble sammen egentlig..
Hvis det blir en gutt, blir nok navnet Storm Olav... sambo ville ha noe med Olav siden det går igjen i familien hans..
jeg ville helst ha Oliver som navn, men det liker han ikke... Jeg har vært litt skeptisk til navnet Storm... men det kjennes ut som at jeg liker det bedre nå... men vi får se litt nærmere...

ikke stjel de da[8D] hhihi[:)]

Haha! Vi snakket om Storm Andreas sist og denne gang har vi faktisk snakket og Stom Olav! [8D]
Jeg synes Olav er kjempefint! Og vi har også snakket om Olav Aleksander [:)]

Jentenavn har vi aldri diskutert..[:o]

jepp, bestemt oss [;)]
men sier det ikke ennå [8D]

Vi sitter fortsatt å krangler om navn. Hehe. Har en liste på både gutt og jente. Men blir det jente så skal hun ha Susan til mellomnavn=).

har bestemt for å vente til vi vet kjønnet, fordi jentenavn falt bare rett i hode på meg når jeg ble gravid, aaaaaaaaner ikke hvorfor, mens guttenavn vet jeg ikke [:D]

Vi slet menge med å finne navn sist, hun var navnløs i over to uker! Så hvis det blir jente igjen sliter vi nok like mye denne gangen. Men blir det gutt, så har vi hvertfall to mulige. Kommer uansett ikke til å gi babyen navn før h*n e født[;)]

Vi skal snart skrive ned ein del navn, men det er veldig vanskelig. Har ingen navn som "roper ut" til meg. Så sånn sett er det godt at det er ein del måneder igjen [;)]

Jentenavn er sågodt som klart. Vi har funnet ett hver, blir vi ikke enig blir de satt sammen til et dobbelt navn ;)
Guttenavn: nothing, vanskeliiiig.

Her i gården går vi for det jentenavnet som lå som nummer to på lista sist gang: Ingrid.

Guttenavn er vanskeligere, synes jeg. Jeg liker Torstein og Peder, men samboeren min mener at det bare er gamle gubber som heter det... tullebukk!!

ja, gutenavn er jo umulig.....
men har maange fine jentenavn å bruke[;)]

Vi har tenkte på Isak og Iselin [:D] De var mannens forslag, jeg greier ikke komme på noe ennå.

nope, har ikke tenkt så langt enda. Har vært nevnt, men ikke noe mer enn som så. har jo ikke hastverk og vil heller vite ka kjønn d e før vi begynner diskusjonen. Sist så gikk d rykende lett i grunn så[;)] vi var enige med en gang. håper på samme suksess denne gangen[;)]

Her har ikke navforslag vært tenkt på en gang![8D]
Tar det etterhvert!

Har en jente og gutte liste, men blir det jente er navnet klart, har hatt det navnet klart i mangen år, blir det gutt derimot så blir det vanskeligt jeg liker gamle navn som Isak og Jakob, samboer er ikke helt fornøyd.

Men vi kommer til å holde navnet hemeligt til babyen blir født, både for venner og familie. Svigermor trur hun får en være med og bestemme, trur ikke det!

Vi har tenkt på flere navn.......... men er noen som utmerker seg.
Forteller det kanskje da vi vet kjønnet......... [:)][:)][:)]

vet ikke hvorfor jeg ikke vilse det nå, men føler det bare ikke riktig... snodig igrunn. [8|]

Vi har noen alternativer men ikke bestemt noe enda. Skal se hvilket kjønnn det blir først[:)]

Og det  blir nok hemmelig frem til fødsel slik som sist gang[:)]

Jeg har en haug med navn.. sambo er ikke så villig til å snakke om det før vi vet kjønnet enda...

men jeg liker navn som: Jonathan, Mikkel, Isak, Filip, Julian, Tobias, Jone, Sindre, Aron osv.. (har en haug fler [8D]

og jente navn er ikke like enkelt denne gang, men har noen som: Mia, Maja, Malin, Mira Sofie, Michelle, Alma/Alva osv..

Hvis det blir en gutt så skal han hente; Allen

Blir det jente så troooor jeg navnet blir (skifter mening ganske ofte) Selma

Back
Topp