Navn

Hanna C

Gift med forumet
Hei[:D]

Hva skal bayen/ heter babyen deres? Det har stoppet litt opp på navnfronten hos meg, så jeg lurte på om dere hadde noen fine tips[;)]

Klem

Vi har bestemt oss for Maren hvis det blir jente, men guttenavn blir vi ikke helt enige om...

Vi skal ha Stine Louise. Så har vi en gutt som heter Ole Martin.

Ja, jeg synes jentenavn er lettere, litt synd siden jeg venter gutt[:)]

Lucas André her... [:)]

Hadde Oliver litt i tankene men så synes jeg plutselig at det er så mange som skal hete det...Har lyst på ett navn som ikke "alle" har!

Har dere noen spesielle tanker bak navnene dere har valgt, eller er de valgt "bare" fordi de er fine?

Alexander eller Ragnhild Marie.

På vår sønn er martin etter pappaen sin og oldefaren. Så var det meningen at pappaen skulle hete det men der kom det to ut og svigermor fant ikke dobbelt navn til jenta så da valgte vi å ta det nå.
Louise blir etter oldemoren sinn. Vil ha to på henne og.

ORIGINAL: Hanna C

Har dere noen spesielle tanker bak navnene dere har valgt, eller er de valgt "bare" fordi de er fine?

Jeg hadde dilla på Roald Dahls "Matilda" da jeg var mindre, å da bestemte jeg meg for at når jeg fikk ei jente skulle hun hete det.. Mellomnavnet, Nicoline, er fordi bestemoren til samboern heter det til mellomnavn og det er tradisjon i deres familie å bruke familienavn.. Elias fant vi fordi det var det eneste navnet vi var enig om at var fint, hørte det helt tilfeldig og bestemte oss for at vi ville ha det.. Melomnavnet, André, er etter pappaen selv[:)] Hele hannes familie synes vi har valgt stygge navn, men det driter jeg verdens lengste marsj i!

Jente: Ylva Josefine. Ylva fra Sagaen om isfolket og Josefine fra svigermor. [;)]

Gutt: Bendik. Jeg bare liker det navnet kjempe, men min kjære er ikke helt enig. Har også litt lyst å kalle opp etter bestefar. Han heter Jan Arvid, men vil ikke bruke de navnene.. Men noe som kanskje ligner.. [8|]

Vi har ikke bestemt oss for navn ennå, men mine favoritter er Jacob og Nathalie [:)]

Her kommer det en liten Alexander.
Klem

vi bestemte oss for thea-marie vi, men hvis det hadde kommet ut en liten gutt ( som vi trodde) så hadde det blitt olav mathias

ORIGINAL: Hanna C

våre heter amalie og alexander, og det er fordi vi begge selv har a navn..+ at gutten er oppkalt etter bestefaren sin, som er død [:D]

Hei. Vi har måttet sikre oss med 2 guttenavn og 2 jentenavn. Men de tror at det kommer en av hver. navnene er:
Lea Johanne
Ine Elise

Zander
Julian

Det er pappaen som skal ta valget mellom de to gutte navnene hvis det kommer en av hver.

Vi har bestemt oss for Tuva om det blir jente. Guttenavn diskuterer vi mer, litt vanskeligere der. Heller litt mot Oskar. Vi velger nordiske navn, vi er ikke så glad i sånne motenavn heller. Har likt navnet Tuva helt siden jeg var liten selv, men nå har det desverre begynt å bli mer vanlig da....

Min gutt heter Adrian Elias,men bruker bare Adrian. Blir så tungvint md begge. Men måtte bare ha med Elias oxo. Er så nydelig navn[:)] Ellers hadde jeg valg som Andreas,Mathias,Tobias,Nathaniel.

Back
Topp