navn??

*overrasket*

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
jeg sliter sann med og finne navn jeg virkelig liker.
kan like ett ganske godt en dag, men dagen ettter så er navnet bare helt på tryne.
for øyeblikket ligger Tomine og Magnus  på toppen, men det forandrer seg fort.

fleire som ikkje klare og bestemme seg??
forslag til andre navn??

Blir overveldet av å tenke på det.. [8D]

ORIGINAL: Niina89

Åh jeg veet..
Sambo er ikke helt der ennå men er jo en stund igjenn så jeg har ikke lagt det på hylla !
:D
ORIGINAL: *frk*

Alva er no eit veldig fint navn da[:)]

du får snike navnet inni mylla her og der så han får meir og meire smak på det[8D]

Denne gangen har jeg bare jentenavn. Jeg var såå sikker i begynnelsen på at dette var jente, men så feil kan man altså ta.. [8|]
Vi hadde oppe Mads Ludvik, men tror det blir kokt bort, da sambo ikke klarer å bli fortrolig med navnet. Guttungen vil han skal hete Hans-Ludvik, siden han heter Hans Marcus og pappaen også har Hans i navnet sitt. Men da fikk han pent beskjed at det skjer ikke, for mamma kan ikke ha 3 lat-Hanser i hus[:D]

Men jentenavn så har jeg: Fredrikke, Anna-Fredrikke, Amelia. Anna -Fredrikke er etter min oldemor. nesten så jeg var litt lei meg for at det ikke var jente, for ingen i familien har villet bruke opp igjen dette vakre navnet..UTROLIG SYND!

Sliter med navn vi også, synes liksom ikke noen er bra nok, de er fine navn dene ene dagen og helt på tryne en annen dag. Jeg er blitt veldig glad i ELLA, men sambo synes ikke at det er noe fint. Det er det eneste navnet jeg vet om nå som jeg virkelig kunne tenke meg... Uff, det er såå vanskelig, hun blir nok hetene lillemor en god stund til.

Her har vi ingen guttenavn( å ser ut til å være gutt inni magen)
Men fant ikke guttenavn sist heller så lille gutt var 14dager føre han fikk noe navn dakar..

Men jentenavn hadde vi klart sist å nå..

Sist var det Lone Victoria og denne gangen Signe (og så mellomnavnet til min bestemor, som ingen andre i norge heter[:)])

Jeg har gutt i magen og de navnene vi vurderer er Magnus og Marvin.
Storebror her kaller babyen for Marvin, så det spørs om vi ender på det[:)]

Huff ja, de navna, de navna... Det skal ikke være enkelt[&:] Første mann het Morgan da han lå i magehuset (Walisisk for mor fordi min far, fra Wales, vill ha et walisisk navn) men da han ble født så såg han ut som en Tollef... Kan ikke forklare, det passet bare til babyen. De to andre har hatt navna klare siden før de ble født, alle navnene er oppkalling. Kathe Elene og Torry Viljar[:)]
Siste mann i magen nå kan vi ikke klare å bli enige om. Men tror det blir ett eller annet Gustav, eller et guttenavn på T (Jeg elsker Thorvill <3) Har virkelig sansen for snåle navn jeg.

Lykke til i søket etter det perfekte navn alle sammen[:D] Det dukker plutselig opp!

ja er ikkje enkelt med dei navna. satser på at det bare "faller" på plass når gullet kommet ut[:)]

Back
Topp