Navn

Kamilla91

Flørter med forumet
Dere som har fått de små nurkene deres. Kan dere ikke skrive navnet på dem? Tenker så mye på navn, men synes det er såå vanskelig så tenkte jeg kanskje kunne bli litt insperert av dere :) Må uannsett se lille gullet mitt før vi endelig klarer å bestemme oss tror jeg [:)]

Guttene mine heter Lukas og Jonah. [:)]

Hun skal hete Mille-Martine[:D]

Amanda

Matteus Alexander [:)]

Snuppa heter Vilde Sofia [:)]

Snuppa mi heter Thea Isabelle

gutten min heter Denis, han har kun en N før i vårt lannd finnes det ikke dobbelkonsenant[:D]

Storebror heter Felix Maximillian og lillebror blir enten Odin Alexander eller Liam Alexander[:)]

Lillegutt heter William [:)]

Skatten vår heter Olander!
Oppkaldt etter oldefaren sin!

Vi vurderte også Jonas, Tobias, Joakim, Jonathan, Theodor, men de passet absolutt ikke på guttungen når han ble født! [:D]

Ida Emilie[:)]

Nydelige navn alle sammen. Er det bare jeg som synes dette er veldig vanskelig? Synes noen av dere det var lettere når dere fikk se babyen deres? [:)]

lille min heter Elias. [:)]

vi sleit veldig med å bli enig om navn. men ble til slutt enig om Elias.

vi hadde bestemt oss for Henriette helt til hun kom ut. Nå har vi ingen anelse på hva hun skal hete:-)

Alva og Ronja.  Var usikkrepå om de skulle hete det, men vi fant ut at det passet så utrolig godt under fødselen( en rolig og en vilter i magen) at de ble hetenes det. [:D]

Marie Karine[:D]

Back
Topp