Navn

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Hehe.. Pappa heter Dankert som mellomnavn, også er det mange som tuller med at vi må ta i bruk Dankert- navnet igjen.. Så snakket vi om det en dag vi var hos mamma og dem og da kunne pappa fortelle at han var oppkalt etter sin bestefar som het så mye som..

.. Dankert Arnt Sigurd

Trodde jeg skulle le meg ihjel! Er jeg slem som ler av navnet til min.. eh, tippoldefar? :P Navnene passer jo ikke sammen en gang.. [8|]

Haha [:D] Slem nei?

Farfar heter Peder Arnold....

Hehe.. Det var jo ikke såå ille da :P Men tre navn og så kommer etternavn i tillegg :P
Jeg digga det navnet, tror jeg må gi det navnet til en evt. hund eller katt eller et eller annet dyr om vi kjøper det :P

Ser jo for meg mora står å roper: "Dankert Arnt Sigurd, kom å spis!!" Tunga slår jo krøll på seg om man prøver å si det i en setning som det der :P

tss;D du har lov å le;D oldeforeldra våra hadde sikkert trudd vår generasjon var sprø dersom dei hørte våra navn!!:P

Hahahahahahah!!!!!!!! Seriøst, hahah!!! [:D][:D][:D]

Jeg pleier aldri le høyt av andre sine navn, tilfelle noen rundt faktisk heter det jeg ler av. MEEEEEEEEEEEEN, dette tviler jeg på noen her inne heter!! Ha ha ha ha!!!!!

hehe... topp navn [;)]

Mi tipp oldemor heitte Petra Emma Loiuse [;)] Klinga kanskje litt bedre, men e no ikkje heilt vater [8D]

ORIGINAL: Celin Marie

He he, må innrømme at jeg flira godt nå[:D][8D]

me2[:D][:D][:D]

Hehe, minner meg om svenske navnetradisjoner. Ei jeg kjenner som har slekt i Sverige, fortalte at alle meget ofte får tre navn, som gjerne ikke hører sammen i det hele tatt. Sånn skal det være, men de bruker bare ett av de. Og så sa hun at hun kjente noen med tre jenter, alle hadde samme navn som siste navn =) Så, Malin, hvis du leser dette, fyll gjerne ut, hehe [:)]

ORIGINAL: Sl0th

Hehe.. Det var jo ikke såå ille da :P Men tre navn og så kommer etternavn i tillegg :P
Jeg digga det navnet, tror jeg må gi det navnet til en evt. hund eller katt eller et eller annet dyr om vi kjøper det :P

Ser jo for meg mora står å roper: "Dankert Arnt Sigurd, kom å spis!!" Tunga slår jo krøll på seg om man prøver å si det i en setning som det der :P

Hehe, eksen til min søster har KJEMPELYST å kalle sitt fremtidige avkom for Haggbart, for det heter bestefaren hans.

oldefar het Hagbart.
Så de gangene jeg har vært gravid har (jeg har kjøpt huset hans) alle kalt magen Hagbart. Ikke noe problem når man får jente, men når kristoffer ble født måtte vi kjappe oss å velge navn. Han ble kalt hagbart de første dagene.
Så navnet hans er ikke så veldig gjennomtenkt. Måtte bare finne et som alle likte før han bare blei hagbart!

Det værste er at Hagbart sjøl ikke likte navnet sitt, så jeg skjønner ikke hvorfor resten av slekta syns at det er en god idee å gi det videre! [&:]

hehe ;P spesielt[8D] men litt kult og ;D

Back
Topp